• Anonym

Handen på hjärtat: Finns det nån "svartalistan" här på FL?

Alltså, det jag menar är om det är så att vissa personers inlägg svarar man inte på, eller att man ignorerar svar från dessa personer?

Det händer allt som oftast att jag kan ge ett svar som inte får nån respons förrän nån annan skriver samma svar. Hur kommer det sig? Ska man bara svara på inlägg från såna man "känner"?

Jag blev dessutom kontaktad av en person här på FL som ville maila privat och efter en tät och trevlig kontakt bara upphörde mailen och jag ser att personen är här på FL varje dag så jag fattar ju att nåt har hänt och undrar m a o om det cirkulerar nån inofficiell lista där jag råkat hamna.

• Svar på tråden Handen på hjärtat: Finns det nån "svartalistan" här på FL?
  • Bebis

Knappast... Det är nog bara tillfälligheter... Tyvärr... Inte roligt o känna sig ignorerad men sånt händer...
    Ta kontakt med personen igen, han/hon kanske bara missat o svara/ tror att det är din "tur" o skriva...

Lycka till!

• bambigirl

Nä, nån svart lista vet jag inget om

Jag kan känna som du nån gång, att en tråd är i full blom och så skriver just jag och sen dör den totalt tills nån annan skriver. Jag antar då att tråden hamnat på sida två ganska fort, många skrivit i andra trådar just då och därför blev den bortglömd...

• Themis

Såvitt jag vet är det konspirationsfritt här. En del trådar tvärdör så snart nån har nosat upp lite fakta istället för allmänna gissningar och det har jag nog lyckats med själv några gånger, tror jag...

Ibland finns det flera trådar om samma sak och de lever sitt eget liv också och används växelvis.

Och själv känner jag ingen som är så värst flitigt närvarande här så skulle man gå på det hade jag inte skrivit nåt alls i så fall!

• Anonym

Ja ni har säkert rätt. Man får väl acceptera att man är en riktig tråddödare.
    Det är bara så trist i de fall man försöker dela med sig av sina erfarenheter (t ex angående misshandel, otrohet osv) och de enda svaren som uppmärksammas är såna som säger "Gör slut", "Stick direkt" osv.

• Piri

Känner igen känslan. Men som tidigare "talare" säger, det är nog bara tillfälligheter. I vanliga fall brukar det ju vara skönt att få sista ordet. Kanske är det så att efter just mitt inlägg så är liksom allting redan sagt.

Ska sluta svamla nu...

• JsN

Kan inte låta bli att skratta. Med 1500 besökare just nu är sannolikheten väldigt låg att alla utom just du skulle veta om att vissa "pratar" man inte med. *ler* Jag tror att när du tänker efter lite så inser du också det orimliga i ett sånt system. Tjejen du messade med kanske väntar på ett mess från dig? Och är lika ledsen som du över att kontakten rann ut i sanden?

• Anonym

Jag känner mej också som en tråddödare. Ingen tråd jag startat har fått fler än 5 svar ungefär. Fast jag tycker flera av dem hade kunnat fått många fler. Tycker att det är så att vissa ständigt får massvis med svar, tror man läser och svarar där just för att det är den personen som startat tråden. Men nån svart lista vet jag inte nåt om.

Har också haft privata mess med en del här. Men efter några dagars flitigt skrivade har det runnit ut i sanden.

Känner mej verkligen som världens tråkigaste person.

• KAH

Ha ha, jag är också en riktig tråddödare. Men jag tror inte att det finns någon svart lista

• MrsToobe

hihi jag är oxå en tråddödare så ni är inte ensamma

• KAH

Får väl se vem som skriver sista inlägget här? Då är man verkligen en tråddödare

Svar på tråden Handen på hjärtat: Finns det nån "svartalistan" här på FL?