Bitney Spears Parfym-Fantasy. luktar?
Vad tycker du om doften? funderar på å köpa. inte för att Brittan e min idol men för att flaskan är söt
Vad tycker du om doften? funderar på å köpa. inte för att Brittan e min idol men för att flaskan är söt
Visst är det den första britney-parfymen som kom? Den andra kanske inte säljs här i sverige...aja, jag vet inte. Jag har iaf den första. Den luktar jättegott, inte för starkt och inte för svagt. Gå förbi nån affär där dom säljer den och testlukta!
Trossens mamma: Jag tycker den luktar jättegott (inte så gott som den första dock) och flaskan är jättefin!
dekad: Jag tror den första parfymen var Curious, den har jag. Är det den du också har? Både Fantasy & Curious säljs i Sverige ialla fall
Den luktar skit gott
Ahaa...jag skulle vilja lukta på den andra, men inte sett den än. Får gå och kolla nån dag. Den första luktar ju gott, så det borde ju den andra göra också. Måste bara tipsa om en JÄTTEGOD parfym: "my torrente" Min absoluta favoritparfym, den luktar alldeles gudomligt!
Jag äslakr hennes båda...
Hmm.. svårt att beskriva. Fick ett doftprov på Kicks som jag faktiskt har använt endel. Ganska tung doft med ganska mycket inslag av godis. Jag både gillar den och ogillar den. SKulle nog inte köpa en hel flaska,.
Skulle inte köpa hennes parfym nu med tanke på att den ger män impotens och kan framkalla cancer... inte så bra kritik kanske?
werran,hur vet du det?
Jag tycker den luktar gott! den är väldrigt söt, så man behöver inte använda mycket av den. Så den är dryg oxå.
Men det där med att parfymen skulle vara skadlig, det var ju bara skitsnack kom dom fram till. Tidningens misstag (ovanligt...), vissa parfymer är skadliga men britneys var inte en av dom. Finns nån sida/myndighet man kan kolla parfymer på, men minns inte vilken...orkar man googla kanske man hittar nåt
Luktar Bäver!
Luktar jättegod, men lite lite sliskigt/godis... Skulle kunna tänka mig att köpa den men jag skulle nog inte ha den dagligen för den är för söt för mitt luktsinne.
mycket positiva komentarer. ska in till stan idag å se om den finns på åland. annars köper jag den över tradera eller nåt japp. de är den runda flaskan med p
pärlor i jag tänkte på.
Kan tillägga att den ej fanns på Åland så vill jag ha den får det bli via nätet.
Däremot köpte jag en av JLo... Live dock ganska dyrt men men....
Den lutar som den grå "Date"- perfymen, Judy tror jag den kallades
Den luktar tant !
Tant ha ha men jag e ju en tant nej jag skojade.... Antar det är smaken/baken
Helt underbar!
Jag köpte Britney Spears Fantasy som bodylotion och den luktar supergott...Min man "mobbar" mig nu för att jag köpte en Britney-pryl ...