Jämt sällskap?!
Åhhhh!!!
Erik är 9 månader och han vil alltid ha sällskap!! han kan leka själv men jag ska sitta bredvid, ibland duger det inte att jag tex sitter vid bordet och dricker kaffe, eller vid datorn, utan jag måste sitta precis bredvid och titta på.
Han går med stöd nu, och ibland kommer han "och hämtar mig" när jag tex står och diskar, för att ta en promenad till vardagsrummet, där jag sen inte får lämna honom.
Han vill vara nära, men blir uttråkad av det jag gör. Typ om jag är på toa så ska han vara med, men när det sen blir tråkigt kan han inte krypa därifrån.
Hur länge ska detta hålla i sig?? När kommer han bli lite tuffare??
Han får vänta lite om jag håller på med något, han blir arg, men så är det, han får vänta iaf en liten stund! Och jag provar att gå ifrån bara lite, typ till soffan eller ngt. Ibland går det bra, ibland grinar han direkt och kryper efter. När pappa kommer hem är han istället jättepappig, fast mammig också. Antar att det är en fas i utvecklingen, men hur länge kan detta pågå?? har varit så en stund men bara blivit mer och mer förutom ibland. Har ni det också så??
/Madde