-
-
Svar på tråden Epilepsi
-
Min dotter har haft ett benignt anfall bara...o min storasyrra oxå.
-
Annat:
Har inte, känner ingen som har/har haft. Har aldrig kommit i kontakt med det alls, faktiskt. (Inte som jag vet, i alla fall.) -
Känner flera som har det.
-
jag hade barn-epilepsi
-
Jag hade spädbarnsepilepsi och min lillknodd har det nu. Jag medicinerades till jag var 2 år, har aldrig haft problem senare. Lillknodd har precis blivit 1 år och vi håller på att försöka trappa ut hans medicin nu. I bästa fall har det vuxit bort!
-
Min son har barnepilepsi och min kusin har också epilepsi + lite andra jag känner
-
kan man bli botad från Elepsi? Jag trodde att det fanns där hela tiden, men att man kan medicinera och hålla anfallen i schack. men slutar man eller slarvar kommer anfallen tillbaka.
Inte säker. Jag känner just nu tre vuxna personer med Elepsi, varav en av tjejerna precis fick barn. Hon fick sluta sin medicinering pga av graviditeten, och fick ett anfall.. men allt gick bra till slut ändå :) -
Min mamma och min bror har epilepsi. Min mamma fick det i 40 års ålder och äter idag medicin och har inga anfall så länge som hon tar dem. Min bror hade det som liten men det växte han ifrån och sedan fick han tillbaka det som vuxen och äter nu medicin för det. Det kan växa bort, man kan trappa ner på medicinerna och till slut så har man inga besvär men som sagt det gäller inte för alla.
-
Min ena lillebror hade några anfall när han var yngre men det försvann helt.
-
Har varken haft själv eller känner någon som har