• De små

Omlottröja

Säljs inte vita långärmade omlottröjor i strl 50 längre? Har letat snart överllt i Sthlm men hittar inga. Vill ha nya INTE begagnat från Blocket eller tradera, nån som vet var det finns inte allt föt dyrt?

Endast 43 dagar kvar till BF
  • Svar på tråden Omlottröja
  • Jordgubbssaft

Tror jag såg sådana på kappahl i deras kax sortiment ...

• johandra

Har inget tips på omlottröjor men däremot så ett råd att köpa bodys med måånga knappar istället..Det är myckt bättre med bodys än tröjor tycker jag iaf..Kan tipsa om hm:s bodys som säljs i 2pack(i påse)..dom e toppen!

Lycka till med shoppandet

• Lady Namárië

De brukar finnas i sådana "startpaket" för barn, men är man gbara ute efter tröjorna blir det ju dyrt att köpa hela paketen. Det verkar vara lite "ute" med omlottröjor, kanske fler än jag tycker att de är besvärliga och jobbiga att använda?

You can't take the sky from me.
  • Crazy Baby

Har sett på både Lindex och Kappahl här i Stockholm, visserligen med knappar inte knyt!

• De små

Jordgubbssaft: Ska kolla Kapp-Ahl nästa gång jag är i närheten av den butiken. Har för mig att dem inte hade i den butik för en månad sedan. Är det i storlek 50?

lillalillajag: Söker jag omlottröjor så söker jag omlottröjor och inte bodys för det kryllar det av Jag vet att body är bättre, men jag vill ha omlott till en början när bebben är nyfödd

CLT: Dem jag sett på Lindex är från strl 62 då är bebben ca 4 månader gammal, jag vill ha för nyfödd bebbe.

Ska kolla i babyaffärer som Babyland innan jag ger upp.

• De små

ok, lillalillajag. Tyckte bara att det framkom i rubriken och i texten att jag sökte omlottröja

• micorazón

jag köpte en på Åhlens! Vit i strl 50/56, men dem är inte vanliga, jag letade som en galning innan jag hittade den!

• Tjej 83

köpte helvita på Lager 157 i Gällstad (mellan borås och ulricehamn) du kasnke har långt dit?
    vet inte om de säljer över nätet?
    de hade omlott med knapapr de va fint. vet itne om de har med snören, de kanske de hade..? minns inte. ja köpte med knappar de såg tufft ut..

Svar på tråden Omlottröja