Omlottröja
Säljs inte vita långärmade omlottröjor i strl 50 längre? Har letat snart överllt i Sthlm men hittar inga. Vill ha nya INTE begagnat från Blocket eller tradera, nån som vet var det finns inte allt föt dyrt?
Säljs inte vita långärmade omlottröjor i strl 50 längre? Har letat snart överllt i Sthlm men hittar inga. Vill ha nya INTE begagnat från Blocket eller tradera, nån som vet var det finns inte allt föt dyrt?
H&M har omlott- bodysar i små storlekar.. ![]()
Nettan 73: Vill ha omlott TRÖJA INTE BODY
HM har i 2-pack för en billig peng.
De små: Om du vill ha en omlott-tröja, beställ på minimundus.se. Lovar, den är jättefin!
Min mamma bor i sthlm och hon var och shoppade på Barnens Hus i Nacka, där hade dom 75% rabatt på espirits barnkläder, och hon hade handlat omlotttröja i strl 50.
de små - tänk att det visste ju jag.. men eftersom det är fler som läser tråden och förmodligen är intresserade av omlott i olika former passade jag på att dela med mig av det jag vet.. Synd att du ska behöva bli upprörd över det!
pop har vet jag men de är dyra.
Nettan 73: Vill man vet kan man starta en egen tråd om det, jag undrar över omlott tröjor det var därför jag skrev det i rubriken för att det verkligen skulle framkomma specifikt vad jag sökte efter för det är ofta nån som skriver nån helt annat som man frågar efter när man startar trådar.
Jag har sett många bodysar med alla möjliga knöppningar, men inga omlootröjor så det var därför. Jag är inte upprörd bara lite irriterad över att man ska behöva lägga till sådana här kommentarer när det framkommit så väl vad man frågar efter.
de små - Det är ju synd att du känner att du måste kommentera alla som enligt dig gör felaktiga inlägg, vore kanske lättare att barta låta det passera. Och jag vet inte om jag kan dela din uppfattning om att alla ska starta egna trådar, jag trodde att alla trådar var för alla - men nu när inser jag att du vill ha din tråd för dig själv så ska du få ha det!
Nettan 73: Om man vill veta om body så kan man öppna en egen tråd det var det jag menade. Om du vill misstolka mig så varsågod.
Jag har ni iaf kollat på Kapp-Ahl utan att hitta en enda omlott tröja så jag får leta vidare någonannanstans
Konstigt för jag har sett sådana omlott på Kappahl både i Södertälje och Örebro.
JAg köpte en i strl 50 på åhlens idag.