Inlägg från: Maggan78 |Visa alla inlägg
  • Maggan78

pitebor.... 2!!!

Hallå tjejor!!! Kan man få slå sig in här?

Just nu bor vi i Umeå, men ska flytta upp efter sommar'n. Kommer från Böle från start, men nu får vi se vart det blir. Har en son på snart 13 månader och vi flyttar hem till hans alla kusiner och mor- och farföräldrar.

Kommer iofs upp till kyrkmarknaden och fortsätter senare till Teuger och stugan.

• Maggan78

Tack för välkomnandet!

Mysigt att sitta i soffan innan läggdags. Vi gjorde detsamma med vår...

VM-guld eller?

• Maggan78

Jodå, men de flesta av barnen sover tror jag.

Här är det Pingu som gäller. Bra barnvakt när man vill äta middag i lugn och ro...

• Maggan78

På onsdag jobbar jag... typ 3 timmar på sommarskola! Jag skulle hellre vara ledig och vara i Pite (läs stugan)... Men pengarna behövs, särskilt när vi ska flytta!

Astri - kvart i 3 sover man...

Inatt har Sixten sovit hela natten!!!!! Nu är det bara en middagslur per dag som gäller hädanefter...

• Maggan78

Lägg in adressen på den nya tråden här, så alla hittar igen den!

• Maggan78

Just ja, här i söder skiner solen, men det blåser som attans!

Varmt och skönt i lä...

• Maggan78

Grattis!!!

Här i Robertsfors spöregnar det och går åska... men då kan man vara inne med eleverna utan att de tjatar om att gå ut! Fördelar med allt!

• Maggan78

Hmmm, känner mig lite off vad gäller födelsedagar och annat...

Men grattis alla som fyller år och firar bröllopsdag!!! Hoppas ni har trevliga gäster och får massor med presenter!

• Maggan78

Där finns det trevliga saker!!! ;-P

• Maggan78

I Ume' är det fint men blåsigt!!

Snart flyttar vi upp och då ska jag terrorisera mera! Fast först ska vi skaffa fast lina...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!