• Ancha

pitebor.... 2!!!

Komma här och glöma mitt namn!?!?!! humm...nä ja vill inte va med på listan alls
    Fy på dig Linda!!!!!!!!!

Ja viiiiiiillllllllllllllllll ju va me!

• Ancha

Ja mitt namn är Ancha, det andra struntar vi i

• Ancha

Jaha snart ska jag in till stan och köpa syrsor till ödlan och kolla om ja kan hitta några skor till mig när ja ska ut och göra göteborg osäker

*intresseklubben antecknar*

• Ancha

Han äter tills han blir mätt...Om ja stoppar in typ 6 nu så äter han alla direkt fast it alla på en gång..kan bli lite trångt

Lite svårt att veta men våran Bosse får äta tills han blir mätt sen märker man när han är hungrig.

*virrig* idag

• Ancha

Ja man kan köpa dem styckvis men det blir dyrare ju färre man köper. Brukar inte köpa så himla månge åt gången för dom är såååå äckliga

• Ancha

Tittar in och säger hejdå!! Ha det

• Ancha

Springer in fort för att säga: Im back
    Går ut lika fort för att åka och hämta hem hunden sen lägga mig för att dö efter en jobbig tågresa och en vecka i Göteborg med full fart!!

See u!

• Ancha

Hejsan! Kikar in och säger godmorgon..ja jag har faktiskt fått sova till nu.
    I går när vi kom hem från tåget så räfsade jag tomten och nu har ja lite kvar. Och en jäkla värk i handlederna

Ni skriver så mycket så jag orkar inte läsa igenom allt
    Har ja missat nåt?
    Ja snart ska vi gå ut och leka i solen.

Ha en bra dag!

• Ancha

Godmorgon alla glada! Bara ja som är vaken!?!
    Ska snart med ELina till dagis..problemet är att vi glömde hennes tunna mössa nere i Gbg. Så nu får antingen ha Keps el vinter mössa.. mhmm! Jag är så osäker på hur man ska klä de små liven på dagis nu! Help me..

Näpp nu vakna Rasmus så nu ska jag ta på honom rena kläder och göra välling.

Hoppas ni får en bra dag!

• Ancha

Godmorgon! vaknade just och insåg att jag sovit en timme för länge
    SKa va på dagis med Elina kl 9 så nu blir det till att gasa, ska ha utvecklingsamtal.
    Annars händer det inte så mycket idag..hoppas solen värmer idag så man kan sitta å sola

Håller alla 3 tummar för dig Linda

Ha en fin dag alla

Svar på tråden pitebor.... 2!!!