Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

Slarva: Du gjorde mig inte besviken när du lovade fint väder =)

Jaa karlar kan va sega som rollo och toy, men det är jag med idag faktiskt... hahahhaa

• colubrid

nää jag fick mitt partaj i lördags haha
    Igår var det lugna puckar och en massa eldande men är ändå
    seg av någon outgrundlig orsak

• colubrid

Carre: ååå jag vill oxå ha en amstaff  =D Fast vi har två tjocka katter som jag misstänker inte vill dela territorium med en hund. Dom fick jag på köpet med min sambo hahaha så jag inväntar att dom trillar av pinnen och samtidigt så har ju Wille hunnit bli lite äldre

• colubrid

Carre: Jaa jag har lite svårt att tro att katterna skulle tycka att det är så populärt haha

Mmm att ha karlar som arbetsgivare kan va knepigt när det gäller graviditet.
    Jobbar ju på sågverk och det kan vara rätt fysiskt med tunga lyft osv min chef ville absolut försöka placera om mig så att jag inte skulle ta ut hp. Men då var det en som förklarade för kontorsråttan att det inte finns nåt "lättare" jobb här.
    Stället är verkligen byggt av karlar, trappor var än man ska.. så jag gick till vecka 32 och släpade mig fram.
    Fick även höra av en arbetskamrat när jag besvarade hans fråga om det var jobbigt, att jag tyckte det och att jag inte hade allt för hjälpsamma arbetskamrater. Då sa han - ja men du har ju dig själv att skylla, ingen ska behöva jobba dubbelt för dig ska du tro.

Nää sa jag, och ingen har behövt göra det heller, men rent allmänt så ska man hjälpa varandra oavsett vad.

• colubrid

Linda: Nope det var inte Erik..jobbade på ett annat skift fram tills jag gick hem på mammaledighet så du behöver inte ladda fossingarna hahaha tror jag ska säga åt Erik nu att han kan vara glad att jag räddat hans Usama muhahahaha då lär han bli konfunderad

• colubrid

ser att ni surrat lite om målning...tänkte bara inflika att man kan gärna räkna med 10000 så att man tagit i lite överkant..sen om summan slutade kring 6-7000 då blir man ju inte besviken =)
    Vi målade vårat hus förra sommaren, vi har inte särskilt stort hus men alltid leder det ena till det andra haha och färg är fasen inte billigt
    Vi handlade färgen på beijers och dom räknade ju ut hur mkt vi skulle behöva men det stämde inte riktigt i slutändan, vi hamnade på ganska mkt mer

• colubrid

gomorron, en fråga..inte har nån kikat på sånna här cykelsitsar som man sätter på pakethållarn? Tänkte om någon vet om det är billigare på barnens hus eller om man ska kolla på nån cykelaffär.

• colubrid

Linda och Pippirollan: Jag har kollat på barnens hus och där kostade den 500 ca. Men då var jag och kikade på robin hood (coop är väl robin hood haha tjorvar med namnen)
    ville minnas att dom har haft det där, men intet!
    Billigast är ju bäst, iaf när det gäller vissa saker. Och barnens hus brukar väl överlag vara ganska dyra på saker

Svar på tråden pitebor.... 2!!!