Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

hej hej, nu ska jag hämta anja på dagis och fara till stan å handla på dollarstore.
    vad har ni för planer ihelgen?

• jessilundgren

åhh jag blir galen, kan ingen bara bestämma åt mig så jag slipper lida alla kval

är i hundköpar tagen, har vart utan hund nu i över ett år och har äntligen hittat en hund jag vill ha för skaplig peng 7000 men nu så har jag ångest ifall att jag skulle behöva dessa pengar till nått annat för vi ska ju snart börja måla om och fixa utvändigt.
    vi får ju en bäbs till i augusti så om vi ska ha hund så måste jag ta den nu för att hinna få den rumsren.

min smabo gick och köpte sig en ny skoter i vintras för 120,000 och då tycker jag inte att det är mer än rätt att jag får köpa ett "intresse" för 7000. det är dock från privata sparade pengar så han drabbas ju inte vad det på det sättet.

hur faan ska jag göra, tänk om bäbisen som kommer i höst är allergisk. Jag har ju optimala jobbet för att ha hundvalp och till hösten komme rjag ju vara hemma i minst ett år framöver.
    genom att jag jobbar uteslutande kväll så blir valpen aldrig mer än 4 timmar ensam.

vad tycker ni?

• jessilundgren

jag vill så mycket ha den, han e så himla fin, men jag känne rmig så himla egoistisk.
    iof så lägger jag aldrig ut pengar på mig själv utan allt går till barn och hus *suck*
    måste få tillbaka lite bitch takter, saknar dom ibland.

hm, måste bestämma mig, kan inte vela fram och åter längre
    dom blir ju knäpp på mig på kenneln, har vart där 4 ggr hittils och kan fortfarande inte lämna ett svar

• jessilundgren

amstaff?!? varför just en sådan? inte min smak på hund men dom e oxå fina.

jag vill ha en rukshund med mycket motor eftersom jag tycker det är kul att tävla och träna. ska ta revanch på lydnads och agility planen nu och då måste jag ha en bruksras men schäfern blir för stor nu när vi måste ha tvillingvagnen

• jessilundgren

hej på er, ingen av er som behöver jobb och kan tänka er jobba som personliga assistenter?

blir faan knäpp på min chef, han vet att jag har 13 veckor kvar till förlossning å ändå har han inga problem att ge mig jobb mån -söndag plus två dagar till nästa vecka
    *suck*
    tur i oturen att lillan e sjuk så jag måste tacka nej till imrogon och fredag.
    kan inte säga nej annars.

• jessilundgren

hej på er, jo det är aldrig fel emn jag har då ingen speciell utbildning inom det området och det funkar hur bra som helst.

grejen är ju att man ska vara den personens förlängda armar och ben, dvs utföra alla saker som hon7han skulle göra själv om dom bara kunde.
    visste är det svårt ibland men det är fruktansvärt belönande oxå.
    man hjälper ju andra få ett så innehållsrikt liv som möjligt

• jessilundgren

hej på er, faan e så trött jag skulle bara vilja gå i ide och tina fram till våren.

såg det där om mylfie, det är dom jag jobbar åt men dom e så sega, måste typ ringa hela tiden och tillslut blir dom less å ger en massa jobb.

fick 9 dagar irad nu, avverkade 6 igår så börjar se ljuset i tunneln.
    får se hur många veckor man orkar jobba.

har ni några planer för sommaren då?
    vi ska snart börja måla om huset, längtar massor, hoppas det går fort så man slipper denna jäkla rosa färg *hatar*

• jessilundgren

den rosa färgen som är på vårat hus är inte självvalt och jag fattar inte att färghandlaren vägrade sälja den åt henne. denb är så in i he***te ful och dessutom så är det målat rödrosa knutar med bruna fönster på vissa ställen

*brr*
    inväntar bara att det ska börja vara varmare än 10 grader nattetid så amn kan börja måla

astri: ts det ingår inte i överens kommelsen om man har gjort slut om man nu inte har ut nått av det.
    skulle aldrig tapetsera åt x oavsett hur mycket jag hade slitit ner *ler*
    fast jag e å andra sidan inte polare med någon av dom.

Carre: jadu, det beror ju på val av färg och hur mycket som behövs
    vi räknar på 10,000 eftersom det blir tre olika färger.
    en ljus grå belge på fasad, knutar och vindskivor blir mörkbrun och så blir det mörkröda dörrar, spröjs och övriga detaljer
    svårt att förklara

Svar på tråden pitebor.... 2!!!