pitebor.... 2!!!
Hej..denna tråd har jag missat..
Bor i Älvsbyn.. Är det kanske för långt ifrån Pite för att man ska få vara med?
Är 22 år pluggar kovux och har en dotter på 2½ snart..
Hej..denna tråd har jag missat..
Bor i Älvsbyn.. Är det kanske för långt ifrån Pite för att man ska få vara med?
Är 22 år pluggar kovux och har en dotter på 2½ snart..
Tack allihopa..jo jag tycker det är fint här..barnvänligt...inte så mycket dock när dom kommer upp i åldrarna.. =/
Vad gör ni andra om dagarna??
man ska väl egentligen akta sig för mejeriprodukter innan barnet är ett år..och spenat m.m..
Detta är dock inget jag följt strikt utan lillan har fått iaf fast i m¨åttliga mängder bara
Själv så der det snarlika ut..
Grämer mig för läxorna jag inte gjort...inte för att det får dom gjorde heller men iaf
Försöker smått ställa fram prydnadssaker och lära lillan låta bli dom..
shoppa är juh en favvosyssla som man önskar man kunde göra oftare =/
Är ute i lekparken med lillan nu när det börjar varasååå skönt ute..
träffa vänner och fika hör väl till nån gång i veckan med
Lomasas eller.. Hm...bakom ica.. Lomasas ligger bredvid konsum så det kanske inte var där heller..
astri.. på den grillar jobbar min sambo..sen tre år tebax..
Lite trist för han vart arbetslös från sparta då dom gick i konkurs och trots att han har utbildning inom kock och flera års erfarenhet så skickade arbetsförmedlingen han på en grill..
Lite dumt..men i samma veva vart jag gravid så det var juh inte tal om att säga upp sig och leta annat för han heller och nu har han nog fastnat.. *grr*
Ska lägga up en bild i mitt galleri om 2 sec... på mig..har inget på sambon än..får knäppa när han kommer hem..
han heter Michel Engzell och fyllde 24 i mars
Jag har bara bott här i 3 år så..
kommer från Gävle eller utanför Gävle (söderut alltså)
Nä nu v'ntar bilen på att få sommardäck
Gomiddag allihopa..
Guuud vad härligt väder det är..
Nästan så man blir lite skeptisk..Är detta för bra för att vara sant?
Vad har ni planerat i helgen då..?
Här är inget inplanerat..sambon jobbar hela dagarna hela helgen så det är bara jag och lillan..det blir väl en tur till lekparken om inte annat..går juh inte vara inne en sån här dag..
Lillan sover just nu men efter det bär det av utåt..
Synd att man inte har nån i närheten med barn i samma ålder som kunde följt =/
MEn lillan är nöjd bara hon får fara till lekparken såå
dom var fina..knivarna med knivblocket
Allt bara rasade på EN kväll..
Nu är jag nog inte sambo längre..han känner att han saknar nått i vårat förhållande och vill ha mera tid med vänner än vad som är möjligt om vi bor ihop..
Känns som jag håller på att fräta sönder inombords..
Nu behöver jag er tjejer..!
Jo och nä..
Han säger bara att han saknar nått i vårat förhållande och med 4 år i nacken och en dotter på två så javisst allt är inte självklart längre men jag älskar han nå så ofantliget..
Tänker på vår lilla tjeja.. Hu ska hon ta detta då jag själv är ett vrak?! Kommer hon förstå?! BLir oerhört ledsen ?! Nån som har erfarenhet av att flytta isär med en så liten??
Glömde skriva.. VI bråkade inte utan vart väl småtjafs bara då jag är så OTROLIGT svartsjuk!