pitebor.... 2!!!
Tjena! Ansluter mig jag oxå!!! Ska ta och käka och sen ska vi väl börja röra oss mot storsund. Tack för idag! Ha en bra valborg! Åter på måndag...
Tjena! Ansluter mig jag oxå!!! Ska ta och käka och sen ska vi väl börja röra oss mot storsund. Tack för idag! Ha en bra valborg! Åter på måndag...
Hallå!
Kikar in efter helgen! Läser igenom helgens händelser senare, det visade sig att vi har barn fritt ikväll! Var till min moster och hon ville ha kvar lovisa där till imon.
Har haft en bra helg med mkt grillat! Korv och fläskfilé. Lovisa har sprungit omkring ute och härjat, ätit grus (utan fimpar) och suttit i potatislandet... hon blev lite lerig. Har börjat räfsa där det inte fanns nå snö. Tony har intagit alkoholhaltiga drycker fredag och lördag, men igår då såg vi på tv efter att vi varit till bya brasan.
Hoppas ni har haft en trevlig helg och får en fortsatt trevlig vecka!
Tjena tjejer!!!
Det blev mys igår, Tony var inte trött... Lovisa sov ju borta Idag har vi grillat korv till lunch hos moster när vi hämtade Lovisa!
På fredag blir det nog hotell! Tony fyller 30 på måndag. Mamma och pappa komemr och sköter Lovisa hela helgen. Vi hade tänkt åka till storsund och ha party på lördag men vi ska nog göra en smörgåstårta och vara i pite (Tony tyckte att han partade nog under valborg), men ska inte säga nå till mamma och pappa bara dyka upp under lördagen med tårta.
Övriga planer för veckan är: antigen så åker vi till lule på torsdag och möter upp mamma där för att hon ska eventuellt köpa en ny bil, brorsan ska kolla på den imon eller så möter vi henne här på busstationen i pite. Imon händer det inte så mkt.
God morgon Tjejer!
Redan 400 inlägg! och jag har missat ganska många... har inte haft tid att sitta framför datorn, mkt åkande hit och dit. Idag bär det av till lule, sova på hotell! Var dit i går oxå och hämtade mamma och tittade på bilar, hon skulle ha en volvo hade hon bestämt sig för... men så hittade hon en fin golf men den var lite för dyr och då skulle hon ha en golf. Sen så begav vi oss till pite och tänkte att vi kikar in på en bilaffär i öjebyn och då köper hon en peugeot!! Kombi till råga på allt hon som skulle ha en liten bil. Hon ska hämta den idag, den var faktiskt riktigt fin.
Fint väder!!! Ha en bra dag!!
Hallåj!
Har kommit hem från en väldigt mysig natt på hotell med god mat, badkar och bara vila... När vi kom tillbaka till pite så åkte jag och mamma in till stan och lyckades handla lite sommarkläder till Lovisa, en max bok och barbapappa glas från rumba, mamma köpte nya skor... men som vanligt inget åt mig, jo jag köpte ju dammsugarpåsar
Har avnjutit en god middag med grillat kött och potatisgratäng, MUMS! Snart börjar Sveriges första match i hockey vm!!! Då ska det ätas lite tårta som jag oxå hunnit med att göra idag!
Glaset eller plastet kostade 49kr (mamma betalade )
DEt som jag egentligen var ute efter till mig själv var flip flop skor, hittar inga såna ju...
Det var nog ordinarie.
Har inte kollat där än, får ta och pysa dit nästa vecka.
Vad ska Linda göra ikväll då? Pluggat duktigt??
Carre - inte bara vilat... Hittade jätte fina flip flops i ume förra året på nån sportaffär men det blev inte att jag köpte då, sommaren var nästan slut och nu hittar jag inga.
Tvättar du för hand eller?? vi har då tvättmaskin, och brukar göra andra saker under tiden