pitebor.... 2!!!
Hejsan!
Här har ni en till öjebybo som ansluter sig på uppmaning av Astri!
Hejsan!
Här har ni en till öjebybo som ansluter sig på uppmaning av Astri!
Astri: Visst är han snäll min sambo som kallar mig elak..... Fy på han! Han kan inte vara snäll en hel dag har jag kommit fram till! Vi har t.om. testat det!
Astri: Tja varför inte. Jag gjorde det ju med den förra älvsbybon. Men jag tycker att nu har han jävlats med mig i 14 år så nu kan han ju ge sig med det! Men jag får väl ta och göra nå jävligt tillbaka!
Astri: Joo det är sååååå länge!
Carre: JOo det var vi som var där! Jag och Staffan jagade Max!
Astri: Han är ju snabb som vinden. Det är såna gånger jag är glad att jassan står där man lämnar hon. *I de flesta fall*
Angående Staffan så hittade jag ju inte han i Älvsbyn utan det var ju du som pulade ihop oss första gången!
Astri: Hon hade ju fullt upp med att kolla på karaokegrejer så moderlig som jag är tog jag hand om Max!
Men jag tror inte det var i Älvsbyn jag träffade han första gången utan det var nog i Öjebyn. I Älvsbyn kom du ju in och förstörde för oss, men det var nog lika bra det!
Carre: Just nu ringer det inga klockor om vem du är! *hjälp mig lite*
Jaja men var det då???? Nää inte skulle jag låta nån göra som han försökte första gången jag träffade han!
Carre: Jasså är det han! Ojoj han handlar jag snus av flera gånger i veckan! Det är nästan som man skäms när man kommer dit och handlar för det är ju inte bara en gång i veckan jag är in!
Joo men jag har ingen bild på mig själv eftersom det oftast är jag som står bakom kameran men vi far ju till Bulgarien på torsdag med mamma och förhoppningsvis kanske hon atr några bilder på mig!
Carre: Joo det ska bli skönt med nå sol och värme för jag är av den frusna sorten. Jasmine har inte resfeber utan semestersjuka som hon så käckt sa att hon hade och frågar alla om dom har också!
Linda for nog iväg med sin mamma och handlade tror jag!
Joo Mexico skulle inte heller sitta helt fel. Men jag tycker att det är huvudsaken det är varmt och skönt och att maten är bra!
Slarva: Nix jag bor inte bredvid Linda utan jag bor ute på holmen.
Nu ska jag kila iväg till min lillebror och kolla på min lillasysters nya hundvalp!