Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Min sambo var i allafall vädligt lättad över att slippa vänta invänta när det var dags att åka in eftersom jag blev inlagd på sunderbyn och igångsatt tre dagar efter det...
    Han menade på att med min rädsla för sjukhus kombinerat med enorm envishet så skulle bäbisen hänga halvvägs ut innan jag skulle yttra att det var dags att åka in

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

slarva: är du oxå rädd för sjukhus eller mest envis?
    Min kära mamma och min sambo blev nästan arga på mig...dom var ju ivriga på att man skulle börja känna att nåt var på gång så dom frågade ju hela tiden om jag kände nåt eller om jag hade ont.. så jag svarade bara nä (tills jag riktigt låg där i rummet då gick det inte längre att förneka) så dom blev alldeles galna på mig =)

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Spänningen stiger, var är slarva idag..kommer hon att logga in eller inte =)

• colubrid

*hoppar och studsar* ååå va spännande!
    tycker att jag blev fråntagen halva spänningen genom att bli inlagd så jag behövde aldrig sitta hemma och räkna tid mellan värkar eller nåt.
    Fast tyvärr slarva ska jag göra dig liiite besviken, ingen file´black and white på sunderbyn, istället mat som gör att du uppskattar den hemlagade *skrattar*

• colubrid

Fick du sålt något Astri? Såg att Erik kom som förstärkning sen, du satte inte honom med en megafon att ropa ut finfina varor?

Var är Slarva? Jag tror att hon ligger och snussar på bäbis nu *lite avis*

• colubrid

Astri:Sture Backman är väldigt bra att ha att göra med på fk

• colubrid

Surrar med chicachula just, får se om jag dyker upp imorrn beror lite på väder och vind... och är det alldeles för stekehett så blåser jag upp willes badpool här hemma i skuggan
    Men det vore helt klart kul att träffas =)

• colubrid

Astri:var glad mänska att du slipper menshelvetet haha ett levande ont man måste stå ut med *grr*

• colubrid

Astri:förresten om du inte ids leta så kan du få min hahahaha =)

• colubrid

Chicachula: Du får säga åt kalle att fl är viktiga grejjer..och att han ska akta sig för att köra bort dig, vi är ju en bunt med kvinnfolk här =D

Svar på tråden pitebor.... 2!!!