Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Hej och godmorgon!

CALLISTO79: JÄTTE GRATTIS!!!!!!

Vad roligt att n blir pitebor!
    Hoppas ni kommer att trivas här uppe!

Vad händer idag då tjejer?
    Ingen värme ute man luras av solen och den blåa himmlen.

Snart ska Filip på dagis,han har ju varit sjuk så det är 11 dagar sen han var där sist...gissa om han längtar.

Själv så har jag inga planer,ska väl ta hand om gubben som ligger i sängen och är jätte sjuk än.

Ha en trevlig dag iaf. KRAMAR!

• pippiprollan

Hejsan!

Solen skiner och fåglarna kvittrar.

Vad händer idag då?

Själv så ska jag på stan å fika med en kompis.
    Sen ska jag å titta om jag hittar nått att ge bort till en annan kompis som fick barn för nästan 1 vecka sedan...en tjej fick hon jag vill åxå.
    Ska kolla om jag hittar nått som är jätte killaktigt,bara för att retas lite...hon vet att jag skojar.

På em så ska Mattias på bvc på 10 månaders koll...han är prick 10 månader idag Hoppas han gått upp lite i vikt nu.

Annars så händer det inte mycket.

Krams på er!

• pippiprollan

hejsan!

CARMEN: jodå,det gick bra idag på 10 månaders...han vägde 8970g och var 75 cm lång.

men 10 min innan vi skulle fara så ramlade han å slog i munnen ...det blödde massor. Ska till tandläkare imorgon å kolla,han har ju inte hunnit få tänder där men han är svullen å blå så hon på bvc tyckte att en tandläkare skulle titta på det.

Vad trist att barnen är sjuka CARMEN

ANNA: vad kan det vara Lovisa fått?Hon kanske har pollen alergi!

Nä nu ska jag natta barnen sen ska jag ställa mig mi duchen å kanske basta...det var ett tag sen.

Ha det bra så hörs vi!

Föresten...ASTRI vart håller du hus?????????????????????

• pippiprollan

Hur är det med barnen CARMEN?

Vi har varit hos tandläkaren idag med Mattias,han ramlade ju igår å slog sig i munnen så det bara sprutade blod...dom trodde inte att tänderna ska ha tagit skada(dom har inte kommit fram än nämligen)

• pippiprollan

En fråga!

Vad föredrar ni att man skriver?

Nickname eller riktiga namnet?

Ser att det som bara är jag som skriver vanliga namnet.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!