• astri

pitebor.... 2!!!

colubrid:
    du har en poäng där, men samtidigt så känner jag lite att det där vet barnen inte och skulle nog inte förstå om man försökte förklara... Det hör liksom barndomen till att få vara på cirkus i alla fall en gång.
    De större cirkusarna har liiite bättre "ordning" för sina djur.

...tycker jag i alla fall...

pippiprollan:
    aa, men det blir bara mindre arbete för mig, för Erik fyller år imorrn så jag får bara ändra utsmyckning lite och - violá, födelsedagstårta åt puckat x!!

• astri

chicachula:
    tackar, hoppas jag med.

Nu plingade min köksklocka, ska gå och trucka i mig lite mat om det går :-/
    Återkommer strax!

• astri

trucka?! 
    Nog kanske jag äter mycket, men det var trycka i mig mat jag skulle göra

• astri

colubrid:
    Nää, jag håller med dig där att syftet med de exotiska djurens existens är ju inte för att vi ska sitta och klappa åt dem som tränade cirkussälar.
    Maximum är det har jag för mig som är en av de bättre. Jag gillade då dem bäst.
    Var på en cirkus en gång då man tom fick vara och klappa djuren och ha sig fast de inte "uppträdde" tyckte det var lite knäppt, och när showen var slut packades de ihop och forslades vidare... När fick de stackars djuren vila?

• astri

Anna och Kungen var förvånande bra eftersom jag såg den i hopp om att få somna med lyckades hålla mig vaken, Tomb Raider 2 såg jag i hopp om att den skulle vara bra och blev faktiskt besviken :-/

Svar på tråden pitebor.... 2!!!