• Carre

pitebor.... 2!!!

Gomorrn tjejer.. hur mår ni idag??

• Carre

Oj oj, vad jag längtar till Sebastian och Daniella får kompisar som bankar på dörren!! NOOOOOOOT!!

Nja, har inte varit så mycket online, i lördags var Martin borta och fotat ett bröllop nära Råneå och då tog han med sig min dator för att kunna föra över bilderna ditt. Så då hade jag ingen dator.. ville inte använda hans för den är lite krånglig Sen gjorde jag en ko tårta (det finns bild i galleriet) till svärfar som fyllde år igår. Så då var vi i Rosvik igår nästan hela dan på svärfars kalas

• Carre

Ja, han tyckte att den var jätterolig med kossorna och den smakade jättegod också.. ska ha mindre mango nästa gång bara, för det smakade mer mango än passionfrukt och choklad

Nu ska jag duscha.. det stinker säkert ända till Öjebyn

• Carre

Gomorrn!!

Hur är det med er idag?? Det känns som en bra dag idag, inte varmt eller soligt där ute, men det är bara skönt tycker jag, det har varit aldelles för varmt´de sista dagarna

Vi ska också på banken lite senare för vi ska köpa en ny bil.. alltså, inte ny ny, men ny för oss

Sen händer det inte så mycket mer

Blir det nån träff imorgon på Badhusparken?? Vilken tid då??

• Carre

Linda å Sabina: Det blev en Opel Astra kombi

Ska se om vi köper också en EU moped då kan Martin köra den till jobbet och då blir det mycket billigare.

Vilken tid är det imorgon?? Blir det picknick eller?

• Carre

Sabina: Vi köpte den på Bilkompaniet i Öjebyn
    Vi var idag på Coop och såg din man, han såg ganska upptagen ut

Linda: Förmiddag låter bra.. har ni bestämt nån tid?

Slarva: Vilka söta bilder på Frida!

• Carre

Sabina: Metalik ljusblå typ..

Jag tänkte att vi kanske kunde träffas kring 10, så då kan vi vara där ett par timmar och då åker vi hem och äter lunch, eller??

• Carre

Nja, hade tänkt att Martin skulle köra mig.. nu min dilemma är, ska jag ta med mig Sebastian, Daniella eller bägge 2??
    Vilka barn ska ni ta?? (ni som har 2+ barn)

• Carre

alltså inte köra mig.. skjutsa mig, låter bättre

• Carre

uhmm.. måste tänka på saken.. vet inte om jag orkar med bägge

Svar på tråden pitebor.... 2!!!