pitebor.... 2!!!
hehe du kanske tycker också att jag e löjlig
www.familjeliv.se/Forum-5-109/m10662244.html
hehe du kanske tycker också att jag e löjlig
www.familjeliv.se/Forum-5-109/m10662244.html
PRECIS!! Jag skrev att jag respekterar andras åsikter, men alla verkar tycka att jag är FEL.. suck!
Kan redan se i huvet Sebastian som sitter hos psikologen och beklagar sig för att sin mor aldrig lätt han måla hans naglar!!
ja.. man kan inte göra alla glad med sina åsikter.. men så länge man respekterar varandra då är det lugnt!
Men men.. blev det nåt med maskerad festen alt. lasergames?
ja precis.. vi kan ju ta och spela lasergames en halvtimme och sen gå och äta nånstans.. typ middag
vi får väl prata med de andra
nu ska jag gå till sängen.. ha en trevlig kväll/natt
bye!!
Godmorrn på er!!
Vi håller på att göra oss i ordning för att åka till Luleå, vi ska till kyrkan, sen ska vi hälsa på Martins mormor som fyller år idag och sen ska vi nog träffa en kompis till Martin och hans tjej och ev. äta lunch/middag med dem
Linda: Martin åkte till Stockholm i fredags med en kompis som sålde en bil där (han jobbar på bilkompaniet) och han bara görde han sällskap, de kom tillbaka igår strax innan 21
Hallå och godkväll!!
JAg håller på att somna framför datorn. Internet har varit seeeeeeeeeg hela dan så det är inte mycket jag har varit här.
Det har inte hänt så mycket idag, vi har varit mest inne och slöat hela dan.. Martin är överlycklig av allt regn, jag tror han har fått gammal gubbe syndröm för att han pratar om sina buskar och träd som får massor med vatten
Nåja, nu ska jag till sängen, ha det så bra!! Natti natt!
Halloj mina Vänner!!
Ligger på gräset och försöker skriva, Dani vill också trycka på tangentbordet och insekterna verkar vilja vara med också.. det kan
Ske var ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨inte så bra ide att ligga här
ja, vi ska grilla hamburgare och äta snart. Vi har varit på Badhus´parken och till stan en sväng, har inte gjoRt,. nåt speciellt
`ä ´nu´går jag, kan inte skriva här sesssssss
Erica: Det verkar jätterolig!! Är det i södra sverige eller i Piteå? *noll koll*
Erica: Vad kul!! mindre kul att köra så långt, När kommer ni tillbaka?