pitebor.... 2!!!
missteddy:
En sommarklänning?
Ja, jag har inte varit till LUleå på sistone, men rent spontant så dyker frågan - har inte de alltid mer än Piteå - upp
missteddy:
En sommarklänning?
Ja, jag har inte varit till LUleå på sistone, men rent spontant så dyker frågan - har inte de alltid mer än Piteå - upp
Chicachula:
Häärligt!
Nä, nu ska jag gå och se om jag får behålla lite mat..
Återkommer
Vinke vink Chicachula!
Var dagens Grey´s bra?
Såg bara slutet...
Vad F*n är det med Christina?
Hahahaha!!
Måste ju helt klart se reprisen på Söndag då
Hejsan svejsan på er allihopa!
Nu har jag gjort färdigt min sista skoluppgift, och jag har *peppar peppar ta i trä* inte ont i magen idag!!
Smolket i glädjebägaren är ju förståss att jag inte fått sova något, men det kan jag ta igen senare.
Hoppas ni har haft det bra inatt
Det har jag! BabyChick gav mig en jättefin bild av Ipren-mannen så jag skulle ha något vackert att vila ögonen på
Nu ska jag gå och hoppa i duschen!!
Hej hej leverpastej!
Jag har blivit förolämpad idag!!
Jag är med i en fanstyg till dvd-klubb.
Fick intro-filmen, avbeställde men fick ändå nästa. Skickade tbx den och fick ändå en påminnelse!!
Håller på att reda upp det och säger - skicka inga fler filmer tills det här är ordnat. Nä nä.
Nu kommer det ändå en betalningspåminnelse för en film som jag inte ens sett röken av!!
Mailar kundtjänst ett hatbrev, ingen respons.
Så jag ringer dem och frågar vad i hela fridens dagar jag ska göra. Då HÖR jag det....
bla bla bla hon är ingen bra kund!!
Nä tror väl faaan det!!
Så som de beter sig.
Tror inte de fyra andra dvd-klubbarna jag är med i som sålt mig totalt 200 filmer anser.
Jag har aldrig ALDRIG fått betalningspåminnelser för dvdar!!
Ska fan författa ett hatbrev och faxa dem det!!