Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Det är väl nästan ingen unge som ploppar ut på bf? Och om bebisen min ärver lite envishet från sin mor så lär h*n sura och ligga kvar i magen MINST 2 veckor efter 4 Juni! :/

Nu har jag då lyckats bada hunden och ska ta mig själv en uppfräschning. Kanske snyggingarna är hos veterinären?! ;)

• Slarva

Go Afton!
    Vad pysslar ni med som mest här?
    Astri: Jag kan meddela att det fanns inga snyggingar hos veterinären heller... en lastbilschaffis med ölmage och "några" kilos övervikt var allt jag såg till av det manliga könet, förutom gubben som är veterinär! :)

Nu ska jag vila middag efter en hård dag, helt slutkörd!

• Slarva

Å Herregud, kollar ni på Big Brother?!
    Fattar inte varför jag bara måste se det varje kväll trots att jag hatar det!!?!

• Slarva

missteddy: Jag skulle behöva till stan men jag vet inte om jag orkar...

• Slarva

Jenkizen:
    Det blev väl Anna som åkte?! Tyckte sambon min sa nått sånt...

• Slarva

Jenkizen:
    Jo, det var lika bra det... Inte nu för att jag bryr mig om det där programmet... ;)

• Slarva

åhh.. jag kan inte låta bli att titta... har datorn precis brevid ena tv'n och skulle helst vilja byta kanal men dosan ligger så långt bort...
    Men det är verkligen patetiskt hur man kan bete sig!

Missteddy: var glad att du inte sett så mkt!

• Slarva

Rickard är bäst! Hade inte han varit med så hade jag slutat titta för längesen! :))

• Slarva

Jo, och han är väl den enda som har någotsånär vettiga åsikter och normal syn på hur man beter sig...

• Slarva

Hallå Pippirollan!
    Skönt att alla tillfrisknat! :)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!