• Carre

pitebor.... 2!!!

Var har jag sett att de säljer såna dressar?? nånstans på nätet var det!!
    Martin skulle behöva ha en ny tangentbord, jag satt vid hans dator för nån dag sen och var tvungen att bokstavligen slå hård på enter knappen så att den skulle funka, det var verkligen irriterande.. men han klagar inte hehe
    Hur mycket kostade din??

• Carre

ok.. bättre att jag inte engagerar mig i nån religiös diskution

aaaahhh jag måste natta mina monster!!! de börjar att drva mig vansinnigt!! nää sebastian har kissat på golvet!! höressssssss

• Carre

Nu ligger mina monster i sängen. Sebastian ligger och läser Bamse

Ja, mina barn är döpta, jag är katolik. Men diskussionen som jag vill inte engagera mig i är att JAG.. och säger det en gång till, JAG tycker att om man döper sina barn i en viss religiön då ska man uppfostra barnet i tron, försår ni vad jag menar??.. alltså jag tycker inte att man ska göra det för traditionens skull eller för att det är fint och sånt.
    Vi går till kyrkan så ofta vi kan, den ligger i Luleå, och Sebastian säger alltid nattbön innan han ska sova osv.. jag tänker lära han om Gud och allt var min religiön innebär, sen när han är myndig om han vill strunta i allt sånt då får han göra det, det kommer att bli hans val

• Carre

uhmm.. jag tror att jag förstår dig

jag respekterar de som döper sina barn spelar ingen roll varför de gör det, men om man inte är troende då kan man lika gärna ha en namnfest eller hur?, det är också fin

• Carre

Martin Sebastian och Daniella del Carmen doh! Martins idé, inte min, måste jag säga hehe

• Carre

Ja, tyvärr familjen ibland lägger sig i alldelles för mycket och tycker och tänker hur och vad en göra med sina barn.. jag brukar tacka för rådet men köra alltid min own stuff..

• Carre

hehe.. man behöver inte säga det på så sätt.. man ska vara diplomatisk!! typ att man håller med dem, men man gör saker på sitt eget viss ändå Man lär sig med tiden, det är en konst!!

Arrghh!! Sitter mittemot köket och det bara skriker åt mig, kom och plocka upp mig din latmask!! men jag vill inte!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!