pitebor.... 2!!!
astr: ha ha ja men jag har ändå inget för mig just nu i alla fall min sambo ligger och myser med william han jobbar eftermiddag så jag passar på sitta några minuter vid datorn så här på morgonkvisten
astr: ha ha ja men jag har ändå inget för mig just nu i alla fall min sambo ligger och myser med william han jobbar eftermiddag så jag passar på sitta några minuter vid datorn så här på morgonkvisten
så surra på du
astri; han jobbar åt ett bemanningsföretag som heter proffspoolen
astri; haha sitter nu med mitt jävla illamående igen och har nu slopat tanken om att jag blivit smittad börjar fundera om det är den här förbannade p sprutan som jag har. blir ringa v- centralen idag
astri; nej verkligen inte
astri: man får väl cykla i lägenheten idag då mohaa det skulle se ut det
astri: alltså det roliga är att jag har mått sån här snart i en vecka och mensen kom i går . och första sprutan jag tog så blödde jag ja jag vet inte hur länge men kändes som ett år ha ha
har för mig att symtomen ska vara illamåene,,, ja ja vi får se vad dom säger på v - centralen
astri: mohaaaa jasså dudet ska mycke till innan jag sätter på mig ett par rollerblades
astri: ha ha nej det är sant men va tyckte grannarna om det?
astri: ha ha jag hade hoppats vi träffats under bar himmeln på en strand ha ha skämt och sido vi träffades genom hans ex. en låååång historia och kan väl säga att hans ex är inget jag helst pratar om..