pitebor.... 2!!!
Hej på er!
Hej på er!
jessilundgren:
Vilken sjujäklans utsikt er stuga har!
[Kikade lite i ditt galleri]
Hej å god sovstund Slarva!
Hej alla andra me förresten!
Jag har nyss vaknat. Allergin går hårt åt kroppen, jäkla sommar, jäkla pollen... men det är himla bra o skänt me sommar i alla fall
Joo, det finns jättebra tabletter, men jag får inte amma då :-/
Som att välja pest eller kolera.
Men har jag allergi får jag sova - inte amma inte sova als, valet blev hwelt plötsligt enkelt
Ååå!
Vad gott! Menr du att du fortfarande har glass i paketet kvar?!
Ska gå och lägga mig ett tag till efter jag bälgat i mig en liter vatten. Sen ska jag snora mig ut u det vackra vädret.
Hej hopp!
Äh, det blir nog paj av mina planer!
KAstade ut mitt ex, alltså!
Han skulle ha barnen medan jag sov. En enkel sak TRODDE JAG JU!
Han har gett äldsta flickan chips till frukost OCH lunch. Sen har han suttit och spelat medan hon har gett samma chips till sin lillasyster!
Som gladeligen smaskade i sig dem.
När jag frågade vad han trodde skulle hända [han låg då och sov eftersom jag stifit upp] sägerhan lamt; ja, njurarna kan slås ut.
MEn inte steg han upp, inte ändrade han ens tonläga, inget. Han blundade och ville bara fortsätta att sova!!
Oavsett om han har feber eller inte - ut åkte han!!
Jag är skitarg!
Jag vet inte.
JAg blev så arg. JAg sa han skulle ut och så gick han och la sig igen!
VAd fan gör du skrek jag - du ska UT
Bara för att jag inte lyder dig?
Nämen vad i hell****, för att det är min lägenhet jävla pucko.
Så jag sa att om inte han lyfte sitt jäkla arsle och försvann från min jäkla lägenhet så skulle jag ringa polisen. För ut skulle han! HAn sätter ju barnen i fara!
Så han vart jättearg på mig och började [naurligtvis ha sig] men sen drog han.
Han trodde han var manlig när han kom stampande och röck sopborsten ur händerna på mig när jag höll påatt sopa upp alla chips från vardagsrumsgolvet, men vet ni?
Det tyckte inte jag!
Jag är jättearg!
Nu måste karlsloken verkligen bevisa att han har nåt innanför pannbenet innan han kommer in igen!
Vi har haft så många samtal om hur och vad man kan och inte kan göra när man har barn.
Lite såna där saker som alla borde förstå lixom.
Men inte han.
JAg sa att när han lyckats rusta ihop tre hjärnceller kanske han skulle fatta nåt. JAmen då har jag två mer än dig *Trodde han ja*
*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArgh*
Ska gå och sortera tvätt eller nåt, sen ska jag ta barnen till ica och köpa mat, så de får riktig mat i magen!!
Och inte fan har han gett henne nåt att dricka till chipsen heller verkar det som. Vattenflaskan står exakt där jag lämnade den igår kväll.
Tillbaka.
Lite mindre arg, men ännu jättebesviken.
Har kollat och det verkar som om hon kissar i alla fall, så det ska ju inte vara några bekymmer där då.