• Carre

pitebor.... 2!!!

hehe, då finns det inte så mycket att göra om saken..

Nä, nu ska jag plocka upp köket.. återkommer senare
    Ha det bra!!

• Carre

Sabina: JAg tycker inte du är knäpp för att du har döpt dina barn.. kanske för nåt annat, men inte för det iallafall

Som Linda sa, man gör som man tycker att det känns bäst. Man ska inte göra saker och sen ha dålig samvete för att andra tycker och tänker annorlunda..

Därför ville jag inte diskutera religion för att man kommer ingenstans.. men men..

Sandra: God natt sov gott!

• Carre

hehe, du är bara för rolig Linda.. ok.. ursäkta min felaktigt ordval

Men vi ändrar ämne.. och jag glömde svara på Sabinas fråga.. JA!! Vi är ff vänner!!

Var ligger Durrnäs`?

• Carre

aaaaaaaaaaahhhhhhhhh nu vet jag.. Jag trodde att det var nån slags sjulnäs eller nåt sånt

• Carre

I understannnnnnnnd!! Tack för upplysningen Linda

Nä, nu ska jag gå och äta chokladpuffar i lugn och ro, annars Sebastian snor de igen imorgon.. skitunge!!

God natt och vi syns imorrn!!

• Carre

Oj oj.. var du uppe så sent Linda??

Jag bestämde för att inte läsa igenom alla era inlägg när ni pratar om att gifta sig med en gammal gubbe.. började se bilden i mitt huvud och den var inte vacker måste jag säga hehehe

Vad händer idag? MArtin börjar jobba kl. 10, han åt frukost nyss och blev sugen på glass, så han tog fram en glass strut och då blev Sebastian sugen så klart, så nu sitter Sebastian här och äter glass också så här tidigt på morgon Jag är inte så glad för det men vi kör så att om en säger en sak först då får inte den andra motsäga h*n framför barnen.. bara om det är nåt som ABSOLUT den andra är emot.. men glass är inget jag skulle bråka om

Sen när han åker ska vi ute så Sebastian får springa på gården och gunga lite (vi har gungor på gården), och Dani för sitta i vagnen och bara titta på eller sova om hon är trött

Nä, nu sover säkert alla.. ska surfa lite och återkommer senare!

• Carre

Herregud Tinzu, jag skulle vara jätterädd också!! Hatar alla kryper och insekter, jag vet inte hur många spindlar har jag redan dödad ute på altanen

Nä nu har vi varit uta ganska länge, från kl. 10 ungefär.. Sebastian badade för första gången i år, jag tog ut hans gamla bebisbalja och fyllde upp den med ljumet vatten, han var super glad!! mindre glad när jag smörde honom med sunblock

Vi ska se om han vill sova middag en lite stund så jag får vila också efter allt badande och springade

Är ni ute alla??

• Carre

Ellie: Synd att vi inte bor närmare varandra, min man jobbar också hela helgen och det är jättetråkigt!!

Linda: Överlevnadskurs?? Jag håller mig borta från naturen så gott det går, skugen inte längre än en kort promenad och sen går jag ur den.. nej nej.. inget för mig!!

Ancha: Välkommen!! Hur gick det? var det roligt??

Vi har "crashat" i sängen alla 3 (jag och mina monster alltså) vi hade varit ute och solat så mycket så efter lunch då blev vi alla trötta, vi skulle bara vila och jag skulle läsa lite för barnen och det slutade med att vi somnade mitt i läsningen Vi har nyss vaknat *gapar stort*

Men nu på ef ska vi vara ute tills det är sängdags

• Carre

uhmm.. ska du till tvättstugan för att äta glass?? ehehe.. varför inte??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!