• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

uhmm.. Hade jag bil då skulle jag jättegärna tagit mig ditt, men martin har redan åkt på jobbet.. men vänta, nu kommer jag på att jag inte har körkort heller *suck*

• Carre

Men du kan ju alltid tvinga din x-make att köra dig hit.. jag har TV4 fakta *försöker att locka dig*

• astri

Carre:
    Jag sitter i samma båt här
    Exdet sade snällt vad vår "diskussion" hade handlat om igår, och på den lilla tid vi fortsatte den blev jag AP-SUR och skickade hem han :-/ Så jag sitter här alldeles ensam... och luktar på blommorna....

• Carre

ja, vi får väl hitta på nåt.. han tycker om att måla så då får jag ta fram alla kritor och blir skitsur varje gång han kastar de eller når han gör sina alster på golvet
    AAhh det är Spongebob på TV just nu.. det tycker han om

• astri

Carre:
    Annars kan ni ju sitta under ett paraply och lyssna på regnet och leta maskar som kommit fram
    Fast titta på tv en sån här dag är definitivt inte bortkastad tid Det är nästan ett måste

• astri

Jag bad tjejen på Rumba att porta mig idag
    Jag har inte råd att ens gå förbi där *hahaha* det värsta är att jag får sån ångest efter jag har varit och handlat :-/

• Carre

Jag gick förbi Rumba när jag gick ut, Martin skulle hämta mig vid automaten däär ute.. visste inte att hon hade flyttat till den lokalen.. det verkar som att det går bra för henne.. kanske allt du handlar? hehehe

Såg dig också inne på Telia, ska du köpa en ny telefon?

• astri

Carre:
    Hahhahaha!! Kanske det ajmenar, jag har ju då inte råd med några nöjen, men mina ungar har en fullproppad garderob med allehanda märken jag periodvis har snöat in på. Det lät väldans farlig för mig senare i år då hon får in Molo. *ryyys*

Nej, ingen ny telefon. JAg sa upp förhandsvalet på operatören till Eriks telefon häromdagen vilket innebär att han inte kan ringa *fniss* Så jag fixade Telia igen.
    PAssade på att ändra lite på hans abonnemang med
    Däremot fick jag inte kolla upp hans andra telefonnummer Då blir det ALDRIG gjort :-/
    nå, jag får väl ringa Telias moderskepp och fixa det som skulle fixas där

Svar på tråden pitebor.... 2!!!