• astri

pitebor.... 2!!!

Vad gör din sambo för nåt?

• astri

Aaah!
    Det vet jag faktiskt vad det är!
    hur konstigt det än låter att jag faktiskt vet något

• astri

Ååå, vad msn-skadad jag är!!
    Sitter och trycker på enter för brinnande livet och blir sur för att det inte postar!!

Där rök alltså min jag-blir-smartare-när-jag-inte-sovit-teori. :-/
    Nå, vilken tur att jag inte är hjärnkirurg då...

• astri

Jag hoppas det blir finare väder än det som är nu - det ser inte alls särskilt varmt och inbjudande ut...

• astri

*hmm*
    Kan man börja må illa av p-spruta?
    Då tänker jag då inte ta nåt sånt. Jag funderar på att ta en spiral, men jag har ganska taskiga erfarenheter av dem...

Apropå underlivsgrejs så saknar jag min mens!
    Hur länge ska man vara utan den egentligen? Jag tycker det börja vara dags att den dyker upp snart.

• astri

Hahahaha!!
    Varför inte?
    I min gamla lägenhet brukade jag dra ut alla möbler till hallen och åka rollerblades i fyllan. Blev jag less på plana ytor och ville åka i lite backe for jag till toan och åkte i duschen
    Det var kul.

• astri

Jaoo, jag vågade ju inte åka ute, för där kunde man ju göra illa sig, men inne i lägenheten var det som lugnt. En massa väggar man kunde ra emot sig på och inget grus

• astri

Erik trodde inte jag och min kompis var kloka när vi i fyllan drog ut alla möbler och drog på oss rollerblades, han lärde sig senare att hans första gissning nog var ganska korrekt!

Åh!
    Jag minns när vi möttes andra gången.
    Jag var utklädd till vampyr och hade huggtänder. Han erbjöd sig att bjuda på nåt, så jag bet honom i armen. Det var nog inte det han hade tänkt sig tror jag

Hur träffades du och din kärlek?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!