• astri

pitebor.... 2!!!

Chicachula:
    Jag bor i en trea,  på Storstrand.

Handla mat är ju jättekul!! Förutom barnkläder så är det min stooora last.

• astri

Chicachula:
    Storstrand ligger i Öjebyn, över järnvägen från Hessel.
    Näää, middagsplanera är inget roligt. Jag gillar bara att ha en massa grejer i kylen
    Jag hatar att laga mat.
    Gick hemmafrulinjen på gymnasiet. Var planen att vi skulle bli bra hemmafruar så misstog de sig, fast jag fick gode fina betyg
    Men jag tror det var för att jag åt allt som de ställde framför mig; att jag var gravid underlättade nog saken för vissa av sakerna såg vedervärdiga ut

• astri

Ääää, nu när jag skickat ut Lissan i lekparken och Siri sover kanske man skulle dra på sig skyddsdräkt och attackera ett köksskåp?!

Ajl bii bäck!
    Som Arnold Swrzen-vad-han-stavas säger

• astri

Chicachula:
    Jag köpte sonen ett coronne ifjol i julklapp, men han spelar inte så jag har tagit köerna därifrån och lagt mellan handtagen Jag vill ju inte börja skruva och mixtra med Pitebos kära ägodelar.
    Såvida det inte gäller att få betalt så har de huvvet i rumpan. Väntar fotfarande på att de ska måla om en dörr åt mig som de sa de skulle göra när jag flyttade in -04.

• astri

Chicachula:
    Ja, jag tror det.
    Först slog jag näsan i skåp dörren och sen när jag släppte in Liss så stängde jag igen ytterdörren över hälen. Var inte det nog?
    o nej! Slog av en nagel grymt långt ner, så när jag tog bort den drog jag med hela nagelbandet med... så nu blör jag lite här och var :-/

• astri

Chicachula:
    Jaooo, men nu har jag en anledning till att inte kunna städa
    Så nu slipper jag ett tag.

• astri

Hahahaha!
    Jag vet precis vad du talar om.
    Liss var ett energiknippe utan dess like. Med mig skrek hon så att lungorna kunde gå sönder, men var ju såå snäll och söt med andra. Blåa ögon och ljus korkskruvslockar - inte kunde hon väl vara djävulens avkomma?
    Men se det var hon, ganska ofta
    nu är det snarare tvärtom. Hon är alldeles för snäll.

Men då har jag Siri... 9 månaders kladd-klet-pet-monster. Kan inte prata men jäklar vad bestämd man kan vara i alla fall

• astri

Nä, nu när det är sååå synd om mig, nog har jag gjort mig förtjänt av lite cheese cake va?
    Det har jag nog

Svar på tråden pitebor.... 2!!!