• astri

pitebor.... 2!!!

Middagstips?
    Korvstroganoff?
    Grönskassoppa med klimp?
    Lasagne?
    Själv ska jag äta Cannelloni, Siri ska få en vegetariansk variant. Hon gillar inte kött så överdrivet mycket

• astri
    Alltså!
    Är det manliga släktet hur dumt som helst?
    Var går gränsen för olagligt dum?
  • astri

Åh hej å hå.
    For och handlade i mitt förbryllade tillstånd.

Nä men, alltså vuxna män:
    * Den ena kom med kläderna som Liss haft på sig och säger att det var det. När jag påtalade att hon hade haft byxor på sig såg han helt ställd ut. Byxor?
    * En annan tar med sig mina barn och återställer dem utan skor... vaddå, hade de skor?!
    * En tredje blir sned på Siri när hon tar tag i ett av hans papper och knycklar till dem och börjar grymta och ha sig åt henne...
    *fniss*
    Jag tycker bara det är så tragiskt.
    Jag vet att det är bagateller, men det går åt så mycket tid att leta byxor, skor och vantar efter dessa VUXNA män.

• astri

Zzzznark, som om Siri visste4 vad han menade med att han inte kunde läsa sina papper om de var tillknycklade och för viktiga för henne att röra. Och om hon förstod vad han menade, brydde hon sig? typ näää.

• astri

Chicachula:
    HAr du haft lite beslutsångest i vad du ska ha på dig eller?

• astri

Aaah, alltid lika tråkigt! Jag brukar bara knöla in mina :-/ Som om man skulle slippa att vika ihop dem, det skjuts ju bara upp...

• astri

Chicachula:
    Känner igen det!
    Jag kunde hitta Liss och Freddes kläder bland mina, men det värsta var ju Liss kläder bland Freddes!
    Man undrar ju ibland vad karlarna använder ögonen till.

• astri

Chicachula:
    Hur små fötter har du? Eller janske jag skulle fråga hur stora fötter sonen har?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!