pitebor.... 2!!!
smaaaaaaart!!! har själv ingenstans att äta glass själv utan att bli upptäckt.. så synd om mig..
Nä, nu ska vi ute.. ha det så bra!!
smaaaaaaart!!! har själv ingenstans att äta glass själv utan att bli upptäckt.. så synd om mig..
Nä, nu ska vi ute.. ha det så bra!!
Ohh vad smart jag är!! Sitter här ute på altanen med min laptop.. helt underbart!! Sebastian är ganska lugn ikväll så det blir inte så mycket jagande
JAg personligen tycker om att ge presenter som jag själv skulle vilja få, så inget bajsigt så att säga. Kanske nåt till deras hus/lägenhet?? typ en skål från duka eller inspiration.. det brukar vara popis och uppskattat
Mina barn får ibland också såna billiga-sista-minut-presenter men till de som ger såna presenter brukar jag köpa nåt lite dyrare och finare som en slog i ansiktet, vet du vad jag menar??.. då brukar de bli lite paff att se att jag är inte lika billig som dem hehe
kolla på duka.se det gå inte att länka därifrån, men det finns många presenttips
PRECIS!! Ibland är det lite svårt för mig att uttrycka mina tänkar på svenska
JA, hamnade i en diskussion men med Sebastian!! Rackarn unge sprang iväg och då blev jag tvungen att jaga han runt hela huset!!
Sen gick jag in och matade Dani, hade glömt att hon också måste äta hehehe
Måste göra middag också till Sebastian, han får nåt nyttigt och jag ska äta en pitepizza
Pannan är ju jättefin!! Den skulle jag uppskatta mycket om jag fick den i present.. och den har rabatt.. köp den!! köp den!!
Ska laga quesadillas till mig och sebastian.. återkommer om en stund
Hej Anna, har ni bara vilat?? det gör man inte när man är barnlös!!
Mina flipflops har jag köpt på La Redoute och är supernöjd med dem.. måste faktiskt köpa ett nytt par för de jag har nu är från förra året
Har du bestämd dig Linda?