pitebor.... 2!!!
Nå, är det ingen som ska på kyrkmarknad?
Varför har man flest bilder på sina barn och knappt inga på sig själv eller sin sambo/man?
Nå, är det ingen som ska på kyrkmarknad?
Varför har man flest bilder på sina barn och knappt inga på sig själv eller sin sambo/man?
Sabina: Vad kostade gungställningen?
Sabina: Tack, då vet jag. Vi funderar nämligen och gå ihop med Björns syskon och köpa en gungställnig och ställa i kåbdalis hemma hos hans föräldrar.
Hej!
Jag funderar på att klippa mina toppar och göra ljusa slingor i mitt hår och jag vill göra det hos en frisör.
Så jag undrar om ni vet vilken frisör som är bra och inte så dyr här Öjebyn eller i stan?
Jag är så less på mitt hår just nu och vill göra nåt åt det.
Jag vet att det kostar att gå till frisören men jag känner att jag måste göra nåt åt mitt tråkiga hår, är sååå less på det.
Men en del frisörer kan vara billigare än andra.
Jag har inte varit hos en frisör sen jag gjorde bröllopsuppsättningen och det var ca:1 år sen.
Jag har ringt till Klipphörnan och hon skulle ha 300:- för en klippning och slingor 420:-
Har även ringt till Salong 33 och dom skulle ha 300:- för en klippning och 450:- för slingor.
Men dom hade inte tid förns nästa vecka och jag vill göra nåt nu, helst denna vecka.
Vad kostade det?
ok, det gör inget jag kan ringa och kolla
Jag permeneta mig i torsdag och det blev inga lockar så nu är jag verkligen less på mitt hår.
Tror ni att mitt hår tar skada av om jag skulle göra slingor i det nu efter permeneten?
Jag hoppas verkligen inte det , så att jag inte gör slingor och sen börjar tappa håret det vill jag inte vara med om.