• astri

pitebor.... 2!!!

Alltså, jag har en fråga angående föräldrapenning.
    Jag har ju studerat och nånstans där i min enfald fick jag för mig att jag inte behövde anmäla mig på arnets utan att man liksom bara kunde börja ta ut föräldrap. då det är lite lönlöst att gå till arbets [anser jag] för att anmäla att man inte kan arbeta, fast man är arbetslös...

Tror ni att jag kommer få fp ändå för 4-13 om jag går och anmäler mig arbetslös fast ändå inte imorrn?!

• astri

Attans!
    Ja, jag får väl ringa och prata med dem först och höra vad de tycker... man kanske får prata med någon som är mänsklig.
    Jag menar man vill ju inte komma och ta en massa av deras tid i anspråk fast man inte egentligen behöver deras "hjälp". :-/

• astri

Missteddy:
    Nää, jag hade provtagning och så måste jag förbi arbets.... men jag kanske kan lura min mamma att skjutsa in mig efteråt

• astri

Ööö, blir man tilldelad gubbar?
    Jag brukar bara stega in hos folk där och slänga fram mina papper! Generad
    Brukar funka relativt bra... sist blev det mega-krångel men då var det en pensions-tant som skulle fixa mitt flerbarnstillägg - det satte lite väl många myror i huvvet på stackarn *fniss*

• astri

pippiprollan:
    Bad på.... det där ute vid Nolia-stället. Klockan 10.

• astri

Jag är avundsjuk!
    Varför får jag ingen mens!?

Den har sprungit bort...
    Har nån sett den?!

• astri

Aaah! Vad snälla ni är.

Jag antar jag kommer bli galen på den när den dyker upp, men jag känner mig som en liten looser nu - ingen karl och inte ens mensen vill vara med mig,
    springa iväg till Kvantum så där.
    Vilken usel stil, jag som aldrig är på Kvantum - den hade ju kunnat bli kvar där hur länge som helst!!

• astri

Synes Chicachula!

Strulande mens vet jag ALLT om, tyvärr... HAde småblödningar i närmare ett år för en dum sprials skull. Sen fick jag hormon besvär vilket resulterade i tre mens vissa månader. :-/
    Som inte det var nog så kunde den vara upp till tio dagar lång.

Postorder karlar?!
    Varför har jag aldrig hört talas om det?!
    Vad smidigt!!
    Och de kan ju inte bli rätt mycket dummare än de modeller jag provat på hittills

• astri

Chicachula:
    Det där med att bli bortbaxad från datorn *morr*
    Hota med ett gäng PMS-kvinnor så kanske de ger sig av blotta förskräckelsen

• astri

Hej hopp!
    Själv ska jag skutta iväg och prata med teven, tänkte att CSI kanske kunde antingen hitta min mens eller en gubbe åt mig, helst båda delarna

Svar på tråden pitebor.... 2!!!