pitebor.... 2!!!
Man undrar ju om arbets, soc och Fk kommer från samma planet ibland... *suck*
Man undrar ju om arbets, soc och Fk kommer från samma planet ibland... *suck*
Det står ju på pappret man fyller i ang. FP "inskriven vid arbetsförmedlingen..." och att man avstår helt från förvärvsarbete, viket innebär att man måste ju vara abretssökande. Okej, det hade jag missat från början, men missar jag 7 dagars utbet så vill jag ju göra det pga min egen dumhet. :-/
Arbets tänkte inte skriva in mig!!
Det skulle förstöra deras statisktik.
Så jag lufsade i väg och ringde dem, där de i telefonen ansåg att FK hade dumma regler
FK höll på att tappa hakan av förstumman! Jag berättade, en låååång historia, hela mötet med arbets.
Det räckte ju inte med att en tant berättade för mig att jag sabbade deras statistik utan hon ropade dit en till som dessutom började grymta om - till mig - alla de där sjukskrivna som FK skickar till dem för att anmäla sig som arbetssökande fast de inte är det utan sjukskrivna bara pga SGI:n!!
Som om det var mitt fel!
Nå, NU är jag äntligen inskriven
:-/
MAn blir bara så... färdig i skallen av deras olika bud.
VAd roligt att ni hade det kul.
Jag var på väg, men snorisarna somnade halvvägs och det kändes inte rätt mot dem att väcka dem bara för att mamma ville leka
missteddy:
Hahaha! Vad gulligt!
Colubrid:
....lovar ni? *piper fram med ynklig röst*
Jag lovar! 
Aaah!
Nu ska jag ta mina snorisar och gå på promenix.
Mamma måste stilla sitt coca-cola begär.
Gick ganska bra att trappa ner där ett tag, var nere på en cola varannan dag, men nu är det en om dan igen
Har nån nåt bra tips på hur man slutar sluka i sig en massa socker [mao coca-cola]?!
Alltså en och en halv liters cola/dag...
Chicachula:
Åh, tyvärr måste jag nog göra dig lessen för jag ska bara gå till Preem.
Joo, mycket socker, och så trycker jag i mig minst en stor kexchoklad till det :-/
Varför går man från en knäpp grej till nästa?
Först var jagberoende av Neseril!!
Sen blev det Alvedon!!! Och så har det lixom bara kommit en dum grej efter en annan, nu är det cola.
Och jag VILL ju minska!
Loranga?!
Tror knappt jag nånsin har druckit Loranga. :-/
Tacka vet jag Dr. Pepper!!
När jag var till Norge köpte jag massor med 1,5 liters, som jag iofs hällde i mig innan vi kom hem
Skickade ut min styvpappa på Dr.P jakt när han jobbade där, men han hittade ingen