Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

hej tjejer! ååå vad less jag blir! nu är jag sjukGråtermin mage kronglar, får väl vara glad jag inte kräksGladmen jag skulle ju och se Linda Bengtzing idag. Min sambo och william gav igen och flydde hemmet ha ha ha så nu sitter man här själv Gråter

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

colurbid; klart du ska skaffa poaGladenda gångerna som jag inte är rädd för dom är ju när jag är med dig och jag får prova på rida ha ha annars är det enna farliga  djur ha ha 

• Chicachula

hejsan tjejer! ja ser ljuset i tunneln:) jag är frisk,känder mig bättre på kvällen i går så jag for faktiskt till badhusparken en sväng,hade väll hoppats att linda hade sjungit före agnes tycker hon är bättre så jag såg inte så mycke av linda blev så kallt brrr så jag for hemGlad

• Chicachula

astri; vad har du på dagordningen idag då?

• Chicachula

astri; jag vet inte vad som händer sambon jobbar eftermiddag så, man hinner inte göra så jätte mycke på förmiddagen, Det enda jag vet är att vi måste väl på kvantum och handla mat jag hatar handla matSkrikandes

• Chicachula

astri: blev lite nyfiken :) vars bor du? du behöver inte svara om du inte vill ha ha haGlad
    bor ni i en trea eller?

• Chicachula

astri: ha ha storstrand vars ligger det mohaaaa:Gladtur man kan sitt Piteå
    nej fy katten det är det värsta jag vet+ att varje dag komma på middag
    min sambo har ju inte allt för många ideerGlad

• Chicachula

astri: ok då är jag med:)

• Chicachula

astri: vi var och köpte barnsäkert idag är så less springa efter william nu när han öppnar alla lådor och skåpar i köketGlad

• Chicachula

astri: jo pitebo är ena snålisar men och andra sidan skiter jag i dom då det gäller williams säkerhet, då betalar jag heldre dom och vet att william inte gör sig illaGladmen det var ju smart att du kunde göra så

Svar på tråden pitebor.... 2!!!