• astri

pitebor.... 2!!!

Allt för att kanske få skymt av bebbe.

• astri

Colubrid:
    Ja det är konstigt!
    Varför ska man behöva klämma ner sina jättetuttar i en yttepyttebh?!

• astri

Faktiskt så tänkte jag när jag gick från tvättstugan sist att det verkar bli regn.
    -Är det du som orsakat detta Colubrid?

• astri

Nauv - åff to dö däntist!

Håll tummarna att de inte hittar ett helt kratersystem i munnen på mig

• astri

*Usch*
     Jag hade inte de tre stora hål som jag fruktade utan det är bara en tand som behöver dras... + inflammerat tandkött + eroderade tänder + att jag har slagit/nött bort en bit av en alternativt två tänder + den obligatoriska tandstenen :-/

Jag sa till tandläkaren att hittade hon kratarna jag trodde mig ha fick hon inte prata för högt för ekot skulle ge mig huvudvärk.
    Hon hade humor för hon lovad mig att viska, så kunde sköterskan höra vad hon sagt på ekot.

Nåväl, kunde ju ha varit värre eftersom jag inte har varit till tandis på över 10 år.

Jag har jättesvaga tänder [tack pappa] och har lyckats att dra ut en tand med en kolarem en gång, bet sönder en på en husmans, tappat två plomber i ett toy + att jag har lagat närmare 12-15 hål :-/

• astri

zzzznark "eroderade tänder" eller ja på ett sätt är det ju det, men det var emaljen som börjat erodera.
    Pga Colan bland annat sa hon... *snyft*
    Min älskade Cola - Skadligt?!

• astri

Carre:
    Precis
    Det kunde ju ha varit mycket värre.
    Jag trodde ju att jag allra minst skulle få dra ut varenda tand och sedan få en uppsättning med löständer som de skulle dra bara för sakens skulll

• astri

Slarva:
    Tro mig jag har försökt att hitta något annat än Cola att vara beroende av!
    Men det värsta var att hon sa att det inte spelar nån roll om det är Cola, Diet Cola, eller bär/fruktjos, saft... Inget alternativ kvar då, förutom vatten.

Mm, de sa på BB att det kunde vara ganska besvärligt att ta hörselprov på bebborna.
    Men ändå - vad jobbigt att behöva vänta till i Augusti :-/

Carre:
    Vilken tjusig bild!
    Är det inte typiskt att tidningen är och fotar kring en eller ens kära när man inte är där.
    Antingen får man inte vara med eller så ser man ut som en vandrande risbuske

Svar på tråden pitebor.... 2!!!