• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • dio

1 juli då?
    Det är lördag

Hm, när var midsommar helgen innan alltså? haha noll koll

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • missteddy

det finns ingen som vill hänga med på stan i morgon? ska på familjens hus med mammagruppen mellan 10-12 sedan ska jag gå en sväng på stan någon som vill hänga på? måste köpa nya sockar till pontus för han fötter har vuxit över en natt känns det som

• dio

missteddy: Jag kan inte tyvärr. Min kusin och hennes knudd kommer upp från sthlm så jag ska träffa dom och sen ska jag och Lindvi på födelsedagskalas hos hennes ena faster

• missteddy

dio: vi får ta det någon annan dag

• dio

absolut! Om du vågar träffa mig efter hrm diverse hemska detaljer om lillans pappa sorry, jag är så van att prata om det utan att reflektera över det.

• missteddy

dio: ingen fara han man jobbat inom vården sedan man gick ur niana 95 så har man varit med om det mesta

• dio

missteddy: haha bra Näpp nu ska jag ta och hoppa i säng. Ha det så bra! Natti natti

• Slarva

Go Morron tjejjer!
    Hur står det till idag? Vad ska ni hitta på??
    Jag ska försöka få en tid hos veterinären med hunden och kanske få svar på vad hon är allergisk mot när hon kliar sig konstant. Sen ska jag slöa resten av dagen... Måste försöka få bort ett ägg som nå snorungar har kastat på fönstret hos oss i helgen, men det borde väl funka med vatten?!

Först frukost iallafall! :)

• Carre

Gomorrn!!

Är det flera än jag som tycker att FL är extremt segt idag??

Här finns inte några planer än.. ska göra tequila kyckling ikväll i grillen, för se om det blir så smaskigt som den ser ut på bilden
    Sen ska jag duscha och slöa lite till.. är ff lite sjuk så jag kan väl inte anstränga mig i onödan va? hehe

Sandra: Vad taskigt att de kastade ett ägg på föstret!! Det borde funka med vatten, men jag tror att om det har torkat då kommer du att kämpa lite för att få bort det.. tyvärr!
    Lycka till hos veterinären!!

• Slarva

FL är JÄTTESEGT idag... fattar inte vad som händer!
    Jag har fortfarande inte vågat ta fram telefonen och ringa veterinären... Måste först gruva mig ungefär hela dagen innan jag vågar sånna saker. Ja, jag vet jag är fjantig!

Det snöade här nyss, så jag tror jag väntar med att torka ägg från fönstret tills det blir varmare... *lat*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!