pitebor.... 2!!!
Chicachula:
Aa, en hög blårandig en från Sagaform med tillhörande sked och ägghuva.
Tänke att om jag var en liten kille och skulle käka ägg så skulle jag nog vilja ha en sån.
Chicachula:
Aa, en hög blårandig en från Sagaform med tillhörande sked och ägghuva.
Tänke att om jag var en liten kille och skulle käka ägg så skulle jag nog vilja ha en sån.
Chicachula:
Jaaa, jag blev jätteglad!
Som singel så kan man hitta mycket roligt..
iofs är det ju ett väldigt bra presentkort för var man inte singel hade de fortfarande ett stort utbud för en
Såååå, vad har alla gjort idag då?
Susar genast dit och tittar
Röstade genast på nummer 3
Näää, då!
Naturligtvis på 8an!
Det där kallar jag verkligen sova med gossedjur! Eller kanske man ska säga på gossedjur?
Naturligtvis måste den ju sparas!
Jag hade kvar mina gosedjur men så blev de ståndes i ett garage i Storsund och så hade det kommit in råttor och bajsat bland dem - så jag kastade alla!
JAg har inte heller gjort nåt speciellt, for och handlade och sedan har jag klämt i mig en halv tårta och en påse bullar...
Pappa kom ju aldrig :-/ och någon måste ju äta upp lite fika. De som kommer imorgon kan ju inte få hur mycket som helst
Mitt första gossedjur, enligt mamma var en orange elefant.
Den var i garaget - naturligtvis... precis som alla andra mysiga gossedjur jag gillade. Speciellt en vit fluffig hund saknar jag :-/ Den fick jag av pappa när jag fyllde 9.
pippiprollan:
Åååå, stackars Filip! Men det är ju ändå ett bra betyg på dagiset och fröknarna om barnen trivs så bra
Hoppas att din huvudvärk blir bättre snart.
Ja vad tokigt!
VArför stänger de dagis och stoppar in fler barn i redan befintliga barngrupper när det kommer ännu fler barn som ska in på dagis?
Får inte riktigt det att gå ihop... 
CArre:
Aaaaah!
Jamen det var väl då för väl. Annars har jag bara hört hur de har lagt ner avdelningar för att mula in barnen i redan befintliga barngrupper. :-/