• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Det är där det blir så... svårt.
    Vi är ense om vad som är viktigt, så länge det inte är han som måste ta ansvar eller ta tag i saker och ting :-/
    Då blir han tjurig.
    För ett tag sedan småljög han om det mesta, och nu har han börjat  att bryta löften [om han ens försöker hålla dem] och blir sur när jag inte tror honom... men det är ju han själv som satt sig i den situationen. Om man talar sanning behöver man inte vara rädd att snärja in sig i lögner eller att inte bli trodd senare.

Jag undrar starkt hur han blev uppfostrad.

• astri

Trodde felaktigt att lite lopppis skulle vara uppiggande, men ack vad fel jag hade!
    Det var ju nästan inget att titta på!
    Hälften av gräsmattan var just - gräsmatta!!

• astri

Åhej å hå,
    har varit och läst i bloggar lite här och där
    Vilka intressanta liiv folk verkar ha i jämförelse med en själv...

Jag ska inte göra når speciellt idag. Sitta å vänta på att mina favvo-serier ska starta.
    Hoppas att ni får roligt på Salsan, och att ni kan fara dit Carre.

Vad hottade du för böcker dio?
    Var det en sån där prinsess-klänning som de sålde nya?
    Vad billiga de var i jämförelse med internet-buktijen jag köpte mina sessa-klänningar på!!
    Nu vasr de inte identiska men nog skulle jag ha köäpt en i parken och sparat ett par hundra, definitivt!

• astri

Carre:
    Nja, vissa är roliga.
    Men när man sitter i stolen med en sovande bebbe som inte går att lägga ner och tv-dosan är på rymmen - då är allt kul
    jag skriver själv ibland.. men det är mer terapeutiskt än intressant.

dio:
    Migrän, inte kul alls. :-/
    Jooo, jag såg de hade liknande.
    Några detaljer skiljde, men som sagt hade jag vetat det där så hade jag sparat ett par hundringar fas då hade de ju inte kunnat ha sina sessa-klänningar på mitt kalas
    Man kan ju se det så med.

• astri

Chicachula:
    Nej, inte det.
    Jag ska fixa ihop nåt gott, och glo på deckare
    Och se om jag får tillbaka min äldsta dotter eller om hennes pappa tar med henne till sitt råttbo bara för att vara extra löjlig. Han är så jävla barnslig.

• astri

Chicachula:
    Städa garderober är alltid kul... eller dra ut är kul, inte plocka in

• astri

Chicachula:
    Sant sant!
    Bästa fynden gör man nog längst bak i sin egen garderob!
    Vad överraskad man kan bli när man gräver där!!

Ååå, mån tro om jag ska passa på att göra lite mat medan Siri sover och jag, hör och häpna, lyckats lägga ner henne!

• astri

Blaj, hann bara in i köket så vaknade hon igen :-/
    så  nu är jag tebax

Chicachula:
    Hahaha!
    rensade garderoben häromdagen och hittade ena fästet till himmelsängen Siris
    Blomlåda?
    Jag skaffade mig en blomskötare som satte blommor och  kollade dem, jättebra + att hon höll mig sällskkap
    En middag i veckan och en cider om året

• astri

Jag hade oxå en lite balkong då jag hade min blomskötare, det var nog därför hon tog så lite betalt
    Eller så var det för att jag åt upp blommorna i fyllan GeneradOskyldig

Svar på tråden pitebor.... 2!!!