• astri

pitebor.... 2!!!

Nja, faktiskt så hade jag en bunke ätbara blommor, det var därför jag var och betade där i fyllan... men jag tog fel stup i kvarten.
    Vad jag minns så var inget särskilt gott - varken de som skulle gå att äta och de som skulle gå att äta.

Örter är bra, gräslök, dill och ärtskidor - det klara tom jag av att odla, och jag brukar ha ihjäl kaktusar :-P

Jag och min kompis ville grilla marsmallows en dag, men det fanns ju inte plats för en grill så vi körde med en marshall. Det var inte gott, marshmallowsen funkade ju bra så, men vi vart ju hungriga och prövade att grilla fläsk också. *hmmm*

• astri

Mmm, marshmallows grillade över en osande marshall är inte gott, men nöden har ingen lag
    Jag har ingen aning om vad som hände med mina kaktusar, jag trodde det berodde på kaktusen, men när femte dog så var jag tvunget att erkänna för mig själv att det berodde nog på mig :-/

• astri

Chicachula:
    Jaa du, jag ska och hämta mina sista grejerfrån Eriks hus och försöka hitta npnstans att ha dem åsså Lasergame istället för pitebo-festen
    Sen ska jag försöka fixa en zip-fil som blitt lite knäpp... thats it

• astri

VAd hände?
    JAg antar vi förlorade...

Ny tjusig pres.bild ser jag

• astri

Jag måste ju säga att du ger ju mig dåligt samvete för att jag ser så sunkig ut efter lillan när du ser så oförskämt fräsch ut!
    Fast du kanske hade lite bättre material att starta med

• astri

Svartvitt alltså... *hmmm* Kanske jag skulle testa och se om jag ser ut som folk då...

• astri

Jag tycker det är kul att byta bara
    Nu har jag hittat ett roligt fotoalbum från mina tidiga 20.
    Jääättetjusiga bilder *fniss*
    Tog ut två stycken och skulle skanna in dem, tror ni inte de försvann nånstans mellan scannern och kylen?!

• astri

Colubrid:
    Såg att du, såvida inget jättekonstigt händer, kommer vinna FL-folk omröstningen
    Kul!!

VAd har ni gjort i midsommar då?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!