pitebor.... 2!!!
Hej svejs missteddy!
*Kram*
Hej svejs missteddy!
*Kram*
Aa, jag är vaken - ett tag till. Måste få lite skönhetssömn innan jag ska och möta Gunhild på NVC imorr... vänta nu!
Idag
Och vad är NVC, jag ska ju BVC!
Ja, mvc kan vara lite knepiga. Man tycker ju att man som har kroppen det handlar om [på gott och ont] borde känna den bäst.
Men ooonää!
När jag väntade Liss hade jag fem UVI och åt antibiotika i över tre månader, men nu med Siri kollade de bara en gång, en efterkontroll efter avslutad pencillinkur, mot UVI naturligtvis
Tacka vet jag Älvsbyns mvc, Margareta där är en pärla! 
Hon kollade allt.
Jag tror inte jag hade behövt åka in på las när jag väntade Siri om jag hade haft henne.
Vad kollar man med en snabbsänka [jag är lite dum ibland.. eller ganska ofta faktiskt
]?
Ååå, mån tro om jag ska ta och dunka mig medvetslös med en ruggigt dålig bok:
Sov tips!
En lämplig ung man av Vikram Seth.
800 sidor sömnpiller.
Zzzzzzzzzzzz, somnar nästan bara jag tänker på den.
Läste den nästan varje dag och det tog mig dryga året att ta mig igenom f*nskapet.
Men gott sov jag!
Nått att roa sig med så här på nattekvisten?
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m10360186.html
Hallå i stugan!
Vad har hänt i dag då?
En rosa jacka med hjärtan Chicachula... Var den fin då?
Chicachula:
hehehe, min första tanke var att hon kanske var som Eriks farmor, lite *hrm* glömsk och fått för sig att det var en flicka hon handlat till...
Sen så har man ju de där som promt ska pula ner barnen i kläder som är typiska för det andra könert för att göra ett statement.
När jag hade med Siri på skolan och hon var klädd i blått sa alla att jag hade en fin flicka, när jag hade henne klädd i rött, lila och rosa stod de och kliade sig i huvudet...
Var det en... flicka eller... *hmm* Kanske en pojke!?
Registreringsskylten på vagnen där det stod Siri gav inte heller en fingervisning? 
Vad jag har gjort idag...
Jag har jagat hela stan runt för att köpa en Rosta! franska, men den finns ingenstans!!
Sen så plågade jag mig med att titta på fina kläder som inte fanns i min storlek
Nu ska jag börja göra nåt för att komma ner lite i vikt, jag har en massa kläder jag vill ha och kunna ha, men då måste jag... gå ihop lite
Visst är det så man säger?