Inlägg från: Isa590 |Visa alla inlägg
  • Isa590

pitebor.... 2!!!

allt gick bra på ultraljudet.hjärtat pickade på för fullt och det såg ut som han/hon vinkade till oss.Man blev riktigt rörd,ville aldrig gå därifrån.Men jag blev lite sur när jag var tvungen att flytta tillbaka en vecka så jag är bara i v.17 istället vad jag trodde v.19.+ att vi inte fick veta könet för hon såg inget för moderkakan låg i vägen.Jag som så gärna ville veta.Men det är bara att vänta till den 12/11 för då får jag veta svaret förmodligen.SUCK!!!!!!!!!!
    men det är huvudsaken att bebben mår bra men lite besviken blir man alltid

• Isa590

nog är man alltid glad att bebben mår bra.men man är så inställd att man skulle få kring den 2 nov men istället blir det vid den 12 nov + att man kommmer nog att gå över 16 dar som jag gjorde när jag väntade min dotter

• Isa590

När man går över 16 dagar så börjar man tro att lillen aldrig ska komma ut att den ska stanna i magen för alltid.

• Isa590

får testa det när jag närmar mig förlossningen för jag vill gärna inte gå över tiden denna gång också.

• Isa590

Jag skulle bli igånsatt på dag 18 men kroppen sötte det själv.Tur det har hört att det gör jätteont att bli igångsatt. Men när jag väl var öppen lite så gick allt snabbt.

• Isa590

Godmorgon alla!!
    Vilket trist väder idag.Idag ska vi rensa ut förrådet.Gud vad tråkigt men måste göras för man kommer knappt in där.Ska även hinna köpa blommer och plantera dem.

• Isa590

Har varit i Stockholm en vecka hos min syster.Bilade ned.Gick bättre än väntat att bila ned.Gått på Junibacken,Gröna Lund,Skansen stan.Vad pengar det går i Stockholm!!!
    Jag har semester nu.2 veckor till.Gud vad skönt det är!!!!!.Men det är så mycket man ska göra på semestern.Imorgon ska mamma passa Isabelle så att vi kan putsa fönsterna.Man ser knappt ut genom dem och så ska vi måla om i hallen. Men ska föröka vila lite också så att man orkar jobba de sista 2,5 månaderna.Sen kanske man får havandeskapspenning så att man hinner vila upp sig ordenligt innan förlossningen.

• Isa590

jag tror att jag också får havandeskapspenning.det kommer nog inte att bli nåt problem för mig.Jobbar inom vården.Tunga lyft på jobbet,men det är tur att det finns så fina hjälpmedel idag.magen är inte i vägen än,men ju större man blir ju mer svårjobbat det blir.magen är som i vägen hela tiden då.
    fick havandeskapspenning med dottern min och då jobbade jag på Danderyds sjukhus på en akutavd. Det var mycket mer stressigt och tungt än det jobb jag har idag.

• Isa590

Trevlig midsommar alla!!!!
    I går beställde jag min älskade barnvagn.Kommer i mitten av september.Vad jag längtar!!!
    Bild finns i mitt bildgalleri

• Isa590

Missteddy: ginatricot har vita pirat byxor,JC eller Vera.Dem har haft i allafall

Svar på tråden pitebor.... 2!!!