Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

Morsning korsning tjejer:)

• Chicachula

va är det fika? spärrar upp ögon och öron:)

• Chicachula

hejsan tjejer! nu har man börjat komma tillbaka! hade mitt första migrän anfall i går.:( aldrig haft det tigare och jag kan säga jag avundas inte dom som har det ofta:( ursh så hemskt
    så idag känner man sig messt trött.  och mulet och fult väder är det ute :( så man kan inte ta nån promenad vad händer hos er?

• Chicachula

nej jag gör inte så mycke just nu:) bara slappar he he

• Chicachula

hört om den planerade festen! är det bara jag som är tråkig och tycker vi inte ska klä ut oss:) är såååå svårt hitta kläder ju :(

• Chicachula

du???? då blir jag rädd:) men en sak vet jag? jag vill låna din rosa peruk:)

• Chicachula

hejsan tjejer! äntligen sover william han var envis idag:) jag går och snorar bara jag inte ska bli förkyld nu ocksåGråter

• Chicachula

hejsan tjejer! idag har det varit lungt! vi for en sväng på dollarstore och åhlens sen for vi till mina föräldrar och grillade.Glad i kväll blir det att ta det lungt bara kanske göra en premiär och ta första cykelturen .Får se hur det går min cykel är lite sådär :) ska lämmna in den på rep på måndag få den upprustad för sommaren ha ha:) ska ju köpa en en cykelsits till william så han kan följa med:)

• Chicachula

dezzan: varför syns du inte till på msnFlört

• Chicachula

astri:Jo hoppas han kommer tycka om det:) skönt också få cykeln upprustad så slipper man kanske hammna i diket med ena däcket i handen och william i den andraHemlis och hoppas min kondis inte är allt för dålig så man får en hjärtinfarkt också ha ha haSkrattande

Svar på tråden pitebor.... 2!!!