pitebor.... 2!!!
Morsning korsning tjejer:)
Morsning korsning tjejer:)
va är det fika? spärrar upp ögon och öron:)
hejsan tjejer! nu har man börjat komma tillbaka! hade mitt första migrän anfall i går.:( aldrig haft det tigare och jag kan säga jag avundas inte dom som har det ofta:( ursh så hemskt
så idag känner man sig messt trött. och mulet och fult väder är det ute :( så man kan inte ta nån promenad vad händer hos er?
nej jag gör inte så mycke just nu:) bara slappar he he
hört om den planerade festen! är det bara jag som är tråkig och tycker vi inte ska klä ut oss:) är såååå svårt hitta kläder ju :(
du???? då blir jag rädd:) men en sak vet jag? jag vill låna din rosa peruk:)
hejsan tjejer! äntligen sover william han var envis idag:) jag går och snorar bara jag inte ska bli förkyld nu också
hejsan tjejer! idag har det varit lungt! vi for en sväng på dollarstore och åhlens sen for vi till mina föräldrar och grillade. i kväll blir det att ta det lungt bara kanske göra en premiär och ta första cykelturen .Får se hur det går min cykel är lite sådär :) ska lämmna in den på rep på måndag få den upprustad för sommaren ha ha:) ska ju köpa en en cykelsits till william så han kan följa med:)
dezzan: varför syns du inte till på msn
astri:Jo hoppas han kommer tycka om det:) skönt också få cykeln upprustad så slipper man kanske hammna i diket med ena däcket i handen och william i den andra och hoppas min kondis inte är allt för dålig så man får en hjärtinfarkt också ha ha ha