• dio

pitebor.... 2!!!

Carre: hehe bra fråga Dessutom har jag inte ens en bil! hahaha

Im pretty sure I got my car pregnant
  • dio

Men hade jag haft en så hade det väl varit för att jag en natt varit lat och inte parkerat den i garaget och en saab smög förbi....hehe

¨nää usch hahaha

• dio

astri: Jamen då så, diskutera på
    Jag brukar faktiskt kasta mig in i diskussioner till höger och vänster, men den här var så dumt medlös så jag orkade inte ens bry mig

• dio

*menlös menade jag

Härligt! Ska springa in och kolla Carre  Jag har också fyllt på mitt bildgalleri lite, men det är blandade bilder äldre och nyare

Har varit hos min mamma idag och suttit ute på altan

• dio

Carre: han ser ut att ha skoj

Hm...nu känner jag en mystisk doft från Lindvi blöjbytedags!

• dio

Astri:

Eftersom Lindvi är snuvig så har jag varken kunnat träffa mina vänner som har barn eller Lindvis pappa eftersom jag inte vill smitta ner nån utav dom Men däremot morsan hehe, så vi har varit hos henne och min moster hela dan Härligt ute i solen.

• dio

precis

Hrm, nu kommer lindvi släpandes på vällingflaskan och lägger upp den i mitt knä med en förebrående blick hihi ska väl göra vad sessan befaller.

• dio

Så nu sover äntligen min sessa. Hon har blivit så svårsövd på senaste. Kanske för att hon är lite småkrasslig. Igår var hon vaken till 23! I vanliga fall brukar hon slockna mellan 18-19. Hm..

• dio

Haha det har kliat i fingrarna för mig med Men jag har låtit bli. Det leder ju ingenstanns

• dio

jag med jag med *vinkar glatt*

Ska springa in å kolla på era bilder

Svar på tråden pitebor.... 2!!!