pitebor.... 2!!!
Carre: hehe bra fråga Dessutom har jag inte ens en bil! hahaha
Carre: hehe bra fråga Dessutom har jag inte ens en bil! hahaha
Men hade jag haft en så hade det väl varit för att jag en natt varit lat och inte parkerat den i garaget och en saab smög förbi....hehe
¨nää usch hahaha
astri: Jamen då så, diskutera på
Jag brukar faktiskt kasta mig in i diskussioner till höger och vänster, men den här var så dumt medlös så jag orkade inte ens bry mig
*menlös menade jag
Härligt! Ska springa in och kolla Carre Jag har också fyllt på mitt bildgalleri lite, men det är blandade bilder äldre och nyare
Har varit hos min mamma idag och suttit ute på altan
Carre: han ser ut att ha skoj
Hm...nu känner jag en mystisk doft från Lindvi blöjbytedags!
Astri:
Eftersom Lindvi är snuvig så har jag varken kunnat träffa mina vänner som har barn eller Lindvis pappa eftersom jag inte vill smitta ner nån utav dom Men däremot morsan hehe, så vi har varit hos henne och min moster hela dan
Härligt ute i solen.
precis
Hrm, nu kommer lindvi släpandes på vällingflaskan och lägger upp den i mitt knä med en förebrående blick hihi ska väl göra vad sessan befaller.
Så nu sover äntligen min sessa. Hon har blivit så svårsövd på senaste. Kanske för att hon är lite småkrasslig. Igår var hon vaken till 23! I vanliga fall brukar hon slockna mellan 18-19. Hm..
Haha det har kliat i fingrarna för mig med Men jag har låtit bli. Det leder ju ingenstanns
jag med jag med *vinkar glatt*
Ska springa in å kolla på era bilder