pitebor.... 2!!!
Tinzu : godmorgon!
Du e välkommen du me idag på fika!
Tinzu : godmorgon!
Du e välkommen du me idag på fika!
Dezzan : det är fika hos mig i dag om du e intresserad
ok, det var ju synd men det blir väl fler gånger!
Ja med oss är det bara bra...trist väder bara
nä bäst jag går å gör mig klar ifall det kommer nån snart....ha en bra dag!
Carre: vad kul att du tar sebastian med dig....tror du jag får be dig om en tjänst...att köpa coca cola, jag har ingen dricka eller saft....tror du det går bra? du får pengar av mig sen.
japp det blir bra...det är väl bara vanlig som Linda dricker
Det är ju bara att ni kommer nu om ni e klara...vi är ju hemma å väntar så!
Godmorgon alla glada
Vad händer idag då?
Här händer det inte så mycket....det e ju såååå trist väder ute finns inte så mycket man kan göra då.
Vi ska då fara å handla då jag fått lön
Sen kanske man måste städa lite
Har då riktigt glömmt bort att säga tack för senast....det var jätte kul att så många ville komma å hälsa på hemma hos mig,jätte trevligt var det. Linda och Carmen : min kompis blev jätte glad för kläderna Jag sa att du linda brukar sälja på tradera men jag vet ju inte vad du heter där?
Ihelgen blir det lungt...Klas jobbar imorgon lördag
Kanske jag å barnen far till min mamma i älvsbyn å grattar henne 1 dag tidigare på morsdag....vad ska ni köpa till era mammor?
det blir nog bara en blomma till svärmor å mamma...lite trist kanske men jag har så dårlig fantasi.
Nä nu ska jag ta då koka en kaffekopp
Ha en trevlig dag trot det trista vädret.
Slarva: du får dricka MASSOR av samarin...det gjorde jag å det hjälpte iaf mig....kanske värt ett försök
Jag gillar inte heller samarin men det var inga problem att få ner det den gången
Blanda 2 påsar i ett halvt glas vatten å skölj ner med dricka eller nått, sen tar du nån timme senare åxå...tror det står att man bara får ta 4 påsar / dag men jag tog någ 8 / dag i 2 dar....snacka om att jag fick tömma magen både på det ena å det andra...hihi men Mattias kom ju till sist
hej tjejer.
Nu har jag försökt att knåpa ihop en förlossningsberättelse...då Filip föddes,man kommer ju inte ihåg så himla bra.
Vad gör ni då?
Här görs det inte så mycket...barnen sover å jag sitter här.
Ikväll blir det lungt...titta på tv antar jag.