pitebor.... 2!!!
Hallojsan igen!
nu har den fått vila lite
Hallojsan igen!
nu har den fått vila lite
Jaså?
Är det inte datorn som behöver gå i pension så är det du?!
Okej, jag måste väl acceptera det då... motvilligt
God natt!
Sov gott!
Hej på er!!
Carre!
Vilken skurk du är som snor inlägg 6000!! Jag tyckte ni skulle ha väntat med det tills jag kom hem
Missteddy:
VAD stooor han är!! Nästan 8,1
Din bm kan ju knappast klaga!
Go´och gla´!
Chicachula:
Skönt att ha tandläkaren borta!
Jag kommer ha ågren hela sommarn, min tandutdragning är bokad till i slutet av augusti 
missteddy:
Häärligt när de är positiva!
Så hon okejade smakisar... skoj! Jag höll på att få huvvet avbitet när jag föreslog det en gång för Siris räkning *fniss*
Pippiprollan:
Jag har varit i Finland.
dio:
här med.
Kyckling idag igen.
Sen ska jag f*n i min låda baka mig den där tårtan som jag gnällde om igår
dio:
Åååå *dreggel*
Det lät gott!!
pippiprollan:
Jag handlade en flaska Finn Creme - kan vara bra att ha om nån fyller år och så, en flaska Lapponia hjortronlikör för Erik hade sagt att jag skulle handla nåt till hans kompisar som gift sig för traktörpannan behöll jag själv eftersom jag betalat för den.
Och innan jag for hade jag handlat en skit-snygg karaff från Kosta Boda som jag tycker att han ska ge mig istället
Men det vill han inte :-/
Sen var jag på K-Rauta, Catalog och så käkade vi glass. Eller jag såg på när de andra åt glass. Liss köpte en mjukglass som de maskerade ut som en katt - ursöt!
Eftersom klockan var efter 17 när vi kom till Finland så hade ju närstan inga affärer öppet, men det var kul att komma ut från lägenheten i alla fall
Chicachula:
På bio?
Går den nu? Eller uppenbarligen om det är där ni sett den
Jag har faktiskt hyrt mig lite lättsamma filmer: mortuary och chaos.
Killen i kassan trodde nog inte sina öron när jag sa tt jag ville ha något lättsamt, typ motorsågsmassakern och braindead. *tsss*
pippiprollan:
Höres!!