• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Nää, det blev en tårta.
    Pappa har satt i system att ringa mellan 21 och 22 varje dag vilket gör att Siri vaknar varje kväll lagom efter att ha sovit en timme
    *mutter mutter*
    Det innebar för min del att jag satt vaken till 4 i natt. Så jag hade all tid i världen på mig att röra ihop en liten tårta.

Fast jag hade ju helst sett att jag inte hade haft den tiden utan fått ligga och sova som alla andra vanliga människor.
    Men ringer gubb***** ikväll ska jag fan ringa honom klockan 2 och låta Siri skrika i telefonen!

• astri

Fam Eklund:
    Här händer inget. Vi har haft sovmorgon så vi är ganska nyuppstigna.
    Ska väl gå och se om det finns något ätbart att skrämma ihjäl i köket...

*Hmm*
    Jag klipper ju ungefär som Stevie Wonder skulle klippa, men om du står ut med det kan jag massakrera ditt hår
    Vet inte heller hur man färgar hår :-/ Gjorde det en gång på mig själv, men jag misslyckades nog någonstans för det blev inte mörkblått.. eller var det knallila jag skulle ha det då? Fundersam
    Nåväl - det blev rött!!
    Inte bra alls...

• astri

Slarva:
    Solen ja... kanska man skulle försöka masa sig i och glo lite på den idag.

Jag lagar lunch till mina barn. De sitter och kastar bollar på varandra och gråter med jämna mellanrum.. börjar nog bli dags för Siri att vila lite.

Har du provat miniforma Frida än?

• astri

Jag tror det tar ett par gånger innan man märker en skillnad, och ibland måste man öka droppantalet [efter att ha rådgjort med Gubhild förståss ]
    på Fredde var de underbara, på Liss funkade det inte, och med Siri har vi inte behövt använda dem

• astri

Sagamo:
    Jag bor i Öjebyn med mina tre busungar. Flyttade till Älvsbyn ett par vändor, men jag kommer alltid tillbaka hit

• astri

Nää, PDOL har inget nöjesvärde nu egentligen när man inte kan supa skallen i bitar och vandra omkring som en fyllezombie...
    Men Nolia - det är kul, för alla åldrar

• astri

Ja, vad är det med ens hemby som drar tillbaka en stup i kvarten?

Norrfjärden är fint.
    Lite avsides men ändå inte för mycket

Kollade in din pres.
    Hur gamla är dina pojkar?
    ...Det kanske stod och jag missade det?!

• astri

Torsdagar.. tror aldrig jag har varit ute då. Får väl prova i år.
    Jag gillar ju typ DiLeva, Thåström och sånt där som lever om... deras dragplåster mitt i natten :-/
    Och det går ju inte så bra att fara och lyssna på med tre barn i släptåg.

Men då är ungarna bättre än musiken alla gånger!
    De får väl kompensera mig genom att sjunga en liten truddelutt i år

Svar på tråden pitebor.... 2!!!