• astri

pitebor.... 2!!!

Durrnäs ligger nedanför Statoil, Carre.

• astri
    missteddy:
    NEEEEEEEJ!!
    Menar du att du har ett alldeles eget portabelt överfallsskydd i form av liten farlig tax!!?
  • astri

JAG BLIR GAAALEN PÅ ALA KNÄPPA INTERNET SIDOR SOM INTE KOMMER UPP SOM DE SKA!!!
    varför finns inte endel sidor??!
    Naturligtvis är det ju de som jag tycker låter mest relevanta till min uppsats som det står "Failure" på!!!

• astri

Carre:
    *hihi'
    Nej det är de stora fula [ursäkta missteddy] hyreshusen bakom Statoil.
    De direkt bakom sjukhuset är Strömnäs, där har jag bott ett par år Där finns det ingen gräsmatta att tala om alls :-/

• astri

Du tycker väl inte husen är fina? Jag tänkte så att jag inte trampade på någons tå?!

• astri

Aaaah!! tänkte inte på det... Jag var så inrutad på att alla visste vart Statoil låg... My bad - man ska inte ta saker för givet, jag vet det, men gör det i alla fall. Lika dumt som när man säger till någon "så där som - du vet" - det förutsätter ju att vi har exakt samma värderingar och tankebanor för att den andra ska veta det jag förutsätter att den vet

Nää, Lasarettsvägen är de som kallas punkthusen. De där gula med cypressens dagis - de hör till Strömnäs, eller ja, det gör ju punkt oxå, men de ligger precis bakom lasarettet. Jag brukade sitta och titta in i ett fönster på kvällarna när jag hade riktigt tråkigt.
    men jag hade en kul granne som brukade komma och hålla mig sällskap klockan tre på natten ibland
    Oooo, vilka fester vi hade *suck* Nu blev jag lite nostalgisk.... Visst får man det så här på kvällskvisten?

• astri

Carre:
    käka ett par chokladpuffar åt mig meed

God natt, sov gott!
    Höres!!

• astri

Göra en anna nicole smith menar du ? Det skulle inte vara helt fel

Svar på tråden pitebor.... 2!!!