Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Chicachula ; du å ditt jäkla take that..ok men när vi blev 13 och fortfarande var oskuldsfulla och lugna så var du 15 och började dricka =P

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Dio: men hur snyggt är ett underliv då på en skala? Vore ändå rätt coolt med en piercing där,man behöver ju nödvändigtvis inte ha en ring i en hängig blygdläpp hahaha  fast jag skulle faktiskt aldrig ens gå och bresa och göra en...jag har ju faktiskt inte ens varit på en efterkoll --ÄN!

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Chicachula: När jag var 13 var jag definitivt oskyldig! och faktiskt är jag ju fortfarande som 12 år och okysst sådeså

• colubrid

Fam Eklund : Dio är den farligaste ungdomen jag vet *tycker*

• colubrid

Dio: komma ihåg haha det gör du inte ändå...du är ju en sann ungdomsligist, knarkar, super och slåss så att din hjärna far illa..vem kommer då ihåg nåt sånt?

• colubrid

Dio: det har du rätt i...å jag vill va lika tuff som du!!

• colubrid

Fam Eklund: och hur plattmagad var inte du då *morrar av avund haha*
    Önskar att jag oxå kunde ha nåt liknadne på mig

Chicachula: Apropå att visa sitt gamla jag...jag sa väl att jag tittat i min gamla dator där ligger det x antal kort när vi var som mest i svängen hahahaha ja fy fan det var tider..
    Några kilon sen

• colubrid

alltså nu hör jag nånting morrar in på gården... en pontiac... haha det är kalle och resten som glider in med raggarbil... jaja jag återkommer

• colubrid

ajm bäkk! Det var kalle som kom med denniz och minken hahaha men hörru chicachula, jag hörde av kalle att han ska hem nu..ska bara käka lite så kommer han så ni får myyyyysa hahahahhaha

• colubrid

Chicachula: bäst att du går och vaskar upp ------ nä men fy fan...fast det var så han sa, ja inte att du skulle vaska upp dig utan att han skulle sluta köra då för att du ville mysa... hehe så nu vet alla det att på ängsgatan ska det gå hett till om några minuter =P

Svar på tråden pitebor.... 2!!!