• astri

pitebor.... 2!!!

Men det är ju sååå tragiskt!
    Inte går ju hela världen under för att ett bröd är slut. Nu kan jag ju inte ta vilket som helst för att jag är allergisk, men vad i hela ****.
    Man kan ju alltid baka, då kan man ju baka med barnen också... lite familjemys på köpet

Telefonist på sjukhus?
    Jag höll på att säga... och sa det:
    Finns det?
    Eller ja, uppenbarligen

• astri

Zzzzzzznark!
    Vad skådar mina ögon?!
    Är det inte regnmoln som tornar upp sig utanför mitt fönster?
    ..eller kan det måhända vara väldigt smutsiga brillor?
    *Hoppas hoppas*

• astri

Och nej, det var regnmol!
    *suck* Inget soldyrkande för mig idag då...

som om det skulle hända!

• astri

Galej OCH IKEA?!
    Någon har varit väldigt snäll enligt jultomten

Vad är det för galej om man får snoka?

• astri

Ah, men det kan ju vara kul.
    Och mattält är ju aldrig fel

Jag går på  allt jag bara kan, vilket inte är mycket när man är utan bil och har tre barn... Sist befann jag mig vara på en blomsterrea.
    Jag har inte ett hum om blommor - jag vet hur en blomma ser ut, men det är allt
    Men glad var jag!

• astri

Nej, eller jao.
    Med sonen har vi delad vårdnad. Pappan hans jobbade tidigare borta så då hade jag honom närmare 75 procent har jag räknat ut.
    Flickorna är hos mig hela tiden och deras pappa kommer och hälsar på dem här på grund av att han bor så längt borta.. bland annat.

• astri

Joo, man har ju ganska dåligt samvete när storan ska vara på dagis mellan 6.15-18.30.
    Men men... förhoppningvis får man ett jobb senare och bättre ekonomi och vem vet?
    Kanske man hittar någon lika frustrerad typ som mig i bröddisken på Coop nån dag?

• astri

Men nu måste jag avvika. Solen tittade fram så jag ska passa på att valla barnen ett tag i solen.

Hej hopp!

• astri

Aaaaaj!
    Jag har ont i magen!
    *viker mig dubbel*

Man kan alltså inte leva på tårta fast man är myndig?! Gråter

Svar på tråden pitebor.... 2!!!