• astri

pitebor.... 2!!!

Om asatro?
    Oj! Jag läste faktiskt en bra en för lääänge sedan, men jag kommer inte på vad den hette... har sökt efter den själv.. :-/
    Typiskt!

• astri
    Gråter*aj aj  aj*
    Ska gå och lägga mig ett tag medan Erik är här och leker med barnen.

Och jag ska aldrig mer göra tårta...
    eller i alla fall inte förrän tills pappa fyller år, och nån av barnen förståss...

På återseende!
  • astri

A N:
    Jooo, det lär nog bli en vända där. Har en tendens att handla när jag inte har några pengar Därav allt shoppande
    Ni då?

dio:
    Hoppas att det går över snart!
    Migrän är inte roligt.
    Visst finns det nån slags spray man kan ta när man har det?

• astri

A N:
    Är inte kyrkmarkanden eller alla ställen med amssor av folk packade som sardiner jobbigt?

• astri

Chicachula:
    Nää, det har varit väldigt dåligt på utbudsfronten med saker man vill ha, men lik så förb*** liyckas man spendera pengar man inte har

• astri

dio:
    En kompis til mig brukar ligga en vecka i sträck i ett mörkt rum och spy. Ungefär likadant som för en annan jag känner, men han har ju barn så det funkar ju inte riktigt.. han får nån spray - tydligen S-V-I-N-D-Y-R!! Men måste man så måste man.. :-/

• astri

Chicachula:
    Ja ibland undrar jag.. nää, min mamma brukar sponsra med en hundring eller två... annars skulle det nog inte bli så mycket.

• astri

Chicachula:
    Jooo, men det dras tydligen av från mina julklappspengar
    Får jag veta varje jul och blir lika förvånad varje gång

• astri

Chicachula:
    Aaa, vill de är det ju en sak Man är ju dum om man säger nej tack!
    Min mamma har ju en egen variant av det där; hon ger ju men ändå inte... typ

Svar på tråden pitebor.... 2!!!