pitebor.... 2!!!
10 minuter??.. det var väldigt lite tid.. när sebastian gick på babysim var det nog 30 minuter tror jag, men man kunde stanna lite längre om man ville.. men såna små bebisar blir trötta ganska fort
10 minuter??.. det var väldigt lite tid.. när sebastian gick på babysim var det nog 30 minuter tror jag, men man kunde stanna lite längre om man ville.. men såna små bebisar blir trötta ganska fort
Linda: Har för mig att barnet ska väga minst 4 kilo, sen ålder spelar ingen roll.. tror jag
godnatt Anna och dio.. sov gott!!
Är det nån som skulle vilja dela plats med mig på badhusparken för att sälja barnkläder eller andra prylar?? törs inte själv
Ska vi göra ett lag då?? Sabina, Linda och jag??
då måste vi vara på badhusparken typ 5 på morgonen den 3/6 om vi vill ha gratis plats, eller kanske lite senare och så delar vi på platskostnaden nån av de andra dagarna
uh? whatcha mean??
ok, Sabina och jag får åka ditt tidigt så kan du komma lite senare, för mig spelar inget roll Det står att loppis börjar kl. 11, så det blir en lång väntan......
uhmm jag har aldrig ens varit på loppis så jag har ingen aning..
Jag tror inte missteddy, när man pumpar brukar det komma ut mindre än när barnet suger direkt från bröstet.. sen kvällensmjölk brukar också vara mindre och tunnare.. kanske bättre att du pumpar på morgonen och sparar det till kvällen?
Linda: inte på badhusparken är helt badhusparkens-loppis-oskuld